eriklovold Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Spontanportrett fra gangen i MK-blokka. PS. nei, jeg kloner ikke bort fjortisbarten! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen kommenterer.. så da får jeg prøve meg. Jeg syns det at hans venstre øye er helt vekk ikke er så bra. Også syns jeg den røde nesa tar mye av min oppmerksomhet. Det ble egentlig litt tett, nært eller hvordan man skal prøve å ordlegge seg. Får liksom litt lyst til å trille stolen litt bakover når man ser det i stort. Jeg likte dog øyefargen og at det øyet som er synlig ser ut til å være i fokus. Men til tross for det syns jeg nok bildet totalt sett er lite vellykket. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Synes faktisk det blir for lite tett (teit ordlegging, menmen). Jeg liker ikke de store mørke områdene på sidene. En tett 2:3 crop ville gjort dette til et bedre portrett (det heter vel ikke portrettformat uten grunn). Den mørke delen av ansiktet er vel det som trekker mest ned siden det ikke kan fikses på - litt mykt bakgrunnslys på den siden hadde løftet bildet betydelig. Kansje vanskelig å få til omstendighetene tatt i betraktning, men allikevel. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Takker for kommentarer, har gjort etterbehandlinga bedre nå føler jeg, men synes hans venstre øye ser ganske unaturlig ut. Forøvrig synes jeg at bildet fikk et helt annet uttrykk nå. Endret 24. november 2008 av Lovold Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tja, han myste litt rart med det øyet, ja. Det ble kansje litt for lyst nå? Vel, jeg likte faktisk den helt sorte bakgrunnen du hadde først. Et sted mellom de to versjonene tror jeg faktisk du har et rimelig bra bilde. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 helt enig med Grizzmo. midt i mellom hadde nok vært en ide. Ellers så spørs det jo om hensikten er at bilde skal være naturtro eller behagelig å se på. Hadde kanskje gjort seg å kvittet seg med noen av urenhetene som dukket opp i lyset. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) her er en mørkere versjon. vet ikke jeg, likte ikke denne så godt, ble litt tamt. Endret 24. november 2008 av Lovold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå