enfer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvis man låner et eksemplar med Rock band 1 og overfører sangene til harddisken, vil noe skje med dette eksemplaret? Tenker på å spørre en kompis om jeg kan få låne hannes RB1 plate, og laste inn sangene fra den. Vil han kunne spille RB1 på sin konsoll uten problemer? takk Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tror ikke du klarer å "fjerne" sangene hans fra plata akkurat Lenke til kommentar
enfer Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Tror ikke du klarer å "fjerne" sangene hans fra plata akkurat ja jeg er klar over det. jeg tenkte mer på hvis noen rettigheter eller noe slikt vil låse den disken slik at den ikke kan brukes på andre konsoller. man vet aldri med musikkbransjen, de skal jo ha penger for alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 How To Get Your Rock Band 1 Songs Into Rock Band 2 Lenke til kommentar
enfer Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 How To Get Your Rock Band 1 Songs Into Rock Band 2 Vennligst les spørsmålet mitt igjen, jeg spurte ikke om hvordan man overførte sangene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Som du kan se på svaret så trenger man visstnok bare en gode fra Rock Band 2, og ettersom Xboxen din ikke er utstyrt med en DVD-brenner trenger du ikke være redd for at noe skal skje med RB1-eksemplaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå