Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 FeddeLeGrand: jeg har ikke peiling? ser jo ut som du har det :!: ler litt når jeg leser innlegget ditt, mener du 1-2 reps er for lite? hvor mange styrkeløft programmer har du kjørt a? neppe noen, når du kommer med idiotiske dumme uttalser, slutt å lat som du har peiling Tar man proteintilskudd + vitaminer og mineraler vil jeg si at man kan spise hva man vil og få maks ut av treningen. det er ihvertfall dagens dummeste forslag, tilskudd skal tas der ksotholdet ikke strekker til, ikke bare å ta ett par shaker om dagen så får du maks ut, Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ja og kostholdet strekker ikke til når man spiser hva man vil! Herregud jeg vet hva jeg snakker om, har gått opp 22kg på 11 mnd og nogenlunde beholdt fettprosenten. jeg vet jo at det jeg driver med funker. Mener du 1-2 x 3, eller hva prater du egentlig om? Vis meg info om programmet ditt da, hva heter det? 1-2rep? haha Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) haha, du er morsom du, trenger ikke ha peil selv om man går opp kilo vettu, herregud, søk på Dietmar program du, dietmar wolf som har satt opp programmene, men du har jo såklart mer peiling på treningsprogram enn den sportslige lederen i norges styrkeløft forbund, kanskje han kan gå å lære litt hos deg du som er så sterk og har så mye peiling :!: Endret 2. desember 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Matias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Dette begynner å bli offtopic deluxe. Her skal man snakke om hvordan man blir større. Ikke hva som er rett og galt i styrketrening eller hva nå dere snakker om. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jepp, dette hadde lest om han hadde lest hele posten isteden for å drite seg ut: tillater og sitere meg selv f.eks i tradisjonelle strykeprogrammer så bygger man seg ofte opp til ett toppsett som man bestå av 1-2 rm, på kanskje 80 % av max, når man trener sånn så bygger man så og si ikke no i det hele tatt.. når man f.eks ligger på 8-10 reps ligger man ikke på 10 % av max så løftet er kjempeenkelt, men kanskje fra 40-50 % Lenke til kommentar
Matias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) finnes ikke no dietmar program med 1-2 reps. De minste repsene der er på 3 reps, da kjører man også flere andre sett hvor man har lettere vekter og flere sett. Ligner litt på myoreps, hvor man jobber seg opp til å ta 3 reps i de siste settene. Disse programmene er uansett dustete å anbefale til folk som er totalt grønne på trening. 3x8 og 5x5 er programmer nybegynnere burde begynne med. egentlig burde nybegynnere kjøre 3-4 mnd med 10-15 reps for å bygge støttemuskulatur før de begynner å trene med mindre reps. Endret 2. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 seriøst feddelegrand - er du fullstendig firkanta og dum? dietmar styrkeprogrammet er bygget opp med toppsett på 1-2 reps.. har jeg anbefalt ? nei, les hele posten, definerte hva som var av trening for å oppnå volum eller styrke, hvis du hadde lest hadde du sett at jeg skrev toppsett - altså og jobbe seg opp mot ett sett på 1-2 reps, slutt å drit deg mer ut, du som ikke har peiling i denne tråden.. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) ...med idiotisk påsagn om at du kan spise hva du vil så lange du tar litt proteintilskudd og vitaminer. kan spise hva du vil og fortsatt få maks ut av treningen ja. det som teller er jo proteininntaket? er jo også viktig å få i seg nok karbs og umettet fett. Vil ikke anbefale noen å bare kjøre maccern mat og ta proteintilskudd, det er ikke mye sunt, men det hjelper på å bli større, like mye som annen mat. så man får maks ut av det da. en kalori er en kalori, uansett om det kommer fra salat eller maccern mat denne tråden her er litt gammel i know, men serr oz-racing du har enten ikke peil i det hele tatt, eller så har jeg mistolket innleggene dine. Da har jeg mistolket innlegget ditt Hvor sier han at nevnte program har 1-2 reps? Kan ikke se han anbefaler programmet til trådstarter heller. han mener vel at det programmet er best, så da har han næremst anbefalt det da. Endret 2. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) nei, du hakke mistolka, du har bare ikke lest, eller bare driti deg så kraftig ut at du bare sier det... og nå driter du deg enda mer ut, sist post skrev du at man fikk MAKS ut av treninga om man bare spiste hva man ville og tok prottis og vitaminer... du vet ikke helt når du skal gi deg du? edit: faen du er blåst du, har jeg sagt det er best? nei, har jeg anbefalt det? nei.. jeg sier hva som funker for styrke, herregud, fjortiss unge.. Endret 2. desember 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) hahaha DU er morsom cocky som f... bra det... det jeg sier er at du har sagt at det funker, og da har du PÅ EN MÅTE anbefalt det. edit: greit, jeg kan gi meg haha, du får ha en fin dag Endret 2. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ja jeg vet - er morsom.. hihi Jeg ga en definisjon på hva som funker på bygging og styrke har ikke anbefalt noe - hvis du ikke skjønner det så har du ett stort definisjonsproblem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå