Stainawarjar Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Føles litt malplasert å poste blant alle de "ekte" dataproblemene her men... Jeg har ødelagt den ene hengselen på bærbaren min... Noen som vet hva det vil koste meg å få reparert? Hengselen er helt av, dvs maskinen lar seg ikke lukke og noen ledninger ser ut til å være i faresonen... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Billigste måte: Søk opp maskinen på ebay og kjøp delene der og monter selv. Dyreste måte: Ring kundeservice til produsenten av maskinen og spør. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det plast som er knekt? Dersom du da bruker riktig lim, og følger bruksanvisning nøye, kan det bli svært sterkt og holdbart. Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva slags maskin er det? Det er flere produsenter som har deler som man fritt kan kjøpe. Jeg bestilte akkurat et hengsle til en Dell XPS M1330 som kostet 44 kr + frakt direkte fra Dell. Det er litt jobb å skifte det selv, men med litt tolmodighet og fingerferdighet går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå