Thiraphat Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Jeg har windows vista 64bit også er det slik at man kan rate datan å se hvor høyt den skårer. Men det jeg får opp er "This system does not have the necessary multi-media support to run the requested assessment". Noen idèer om hvorfor jeg ikke kan rate datan min? -Takk på forhånd! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lagt inn drivere til alle enhetene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Hei!Jeg har windows vista 64bit også er det slik at man kan rate datan å se hvor høyt den skårer. Men det jeg får opp er "This system does not have the necessary multi-media support to run the requested assessment". Noen idèer om hvorfor jeg ikke kan rate datan min? -Takk på forhånd! ja, lagt inn alle drivere men virker fremdeles ikke. ops, svarte feil person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå