Theo343 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Online delen på slike spill er ofte gørrkjedelige da det ikke inneholder noe mer enn løp og skyt alle fiender. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tipper du har mange eksempler på gratis expansion-packs/map-packs? Kvaliteten på banene for så være, men det ikke mange utviklere som slenger ut map-packs gratis fra starten av. Bungie og Epic har det ofte sånn at pakkene blir gratis etter 3 mnd eller noe sånt, og de regnes vel for å være noen av de "snilleste" utviklerne.. Hva med Valve og TF2? TF2 kom ut for litt over et år siden, og siden da har vi fått dobbelt så mange nye maps, over 100 achievements og rundt 10 nye våpen, helt gratis. Der har du oppskriften på hvordan du holder liv i et spill. Ubisoft er kun opptatt av å tjene penger, ikke faen om jeg betaler for dette her. Som Avean sa, dette er så simpelt at det sikkert er mange her inne som kunne ha lagd det selv... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Slike ting som dette syns jeg burde være gratis... Hvis ikke så tyr jeg nok til piratkopiering, for å ta betalt for slikt, blir for dumt... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Far Cry 2 suger balle. Noen biler og våpen kommer ikke til å hjelpe på det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er da mange eksempler på at "ting som dette" koster penger. Eksempler (PS3): Resistance, CoD4, Army of Two, Dead Space. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? Men jeg tror nok ikke denne pakken vil få meg til å spille FC2 online... Det virker som om utviklerne kun hadde planer om å lage en singleplayer del, men ombestemmte seg i siste liten og slengte sammen en online del også. Sniping er owerpower, det tar for lang tid å spawne, masse spawnkilling, det tar for lang tid å dø (!), våpnene er unøyaktige osv osv. Far Cry 2 er et greit spill i singleplayer, men det er rett og slett ikke morsomt å spille det online... Generelt kan man si at lyddemping av våpen er faktisk ikke mulig med mindre man bygger en kasse med puter inni rundt våpenet. Selve smellet kommer jo ikke fra løpet av våpenet, men fra den bakre enden der kulene sitter, og blir kastet ut (ved automatvåpen vel å merke). Å skru noe foran på våpenet kan derfor ikke fjerne lyden slik du ser gjort i filmer. De lyddemperne som finnes fjerner ikke lyden, men de gjør den lavere, lavt nok til at du i hvert fall kan skyte uten å måtte bruke noe i øra. Nytten til en lyddemper er derfor større som en effektiv fjerner av stikkflammen som gjerne kommer når man fyrer av et skudd. Se også den engelske wikipedia-artikkelen On topic - dette må jo også bety at det blir fler "hitman"-oppdrag? Eller får man våpnene, med manualer, gratis? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Far Cry 2 suger balle. Noen biler og våpen kommer ikke til å hjelpe på det. Det er smak å behag, er mange som liker det... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Far Cry 2 var ganske moro det, til tross for dårlig AI, helt til jeg kom til 54% i singelplayer og oppdraget som ikke blir godkjent åkke som. Hadde vært fint om de heller hadde brukt tida på å patche det så det faktisk gikk an å spille det. Enig med Avean når det gjelder MP. Testa noen timer og fant ut at det var tragisk dårlig. Den neste nyheten jeg venter på nå er en ny pakke til CoD5 som kommer før patchen som gjør at jeg faktisk får spilt singelplayer der og ikke bare får "can not find CD-rom". Er ikke rart at folk piratkopierer spill når de kommer fulle av bugs som gjør de uspillbare og DRM drit som gjør ting vanskelig for de som faktisk gidder å betale. Endret 24. november 2008 av ketle Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Må le litt av utviklerne her. De vil ha betaling for 2 nye biler og noen nye våpen? Tenk på de som laget The Witcher da. Der kom det er gigantoppdatering et år senere med blant annet flere quests om ikke jeg tar feil som var fullstendig gratis. Det er sånne utviklere jeg ønsker å støtte, gjerne med å kjøpe spillet en gang til. Det utviklerne av Far Cry 2 gjør her blir bare for dumt for min del. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Står det noen plass at det kommer til å koste penger? Dere tar sorgen på forskudd ser jeg. Men ja, jeg er enig i at det er feil å ta penger for en slik oppdatering. Er ikke noe annet å gjøre enn å vente å se om det blir gratis eller ikke. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 søksmål mot Ubisoft for å ha snappa "Last Resort" navnet fra Bungie.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Veldig uviktig med DLC mener jeg Fiks eller spillet med 3 patcher eller fler. Er det bare meg eller så synes jeg 30 fps på Crysis er mye bedre en 60 fps på FC2, synes FC2 lagger mye på min nykjøpte pc. La spillet på hylla etter 4 timer Det har jeg aldri gjort med et spill før, så da er første gang... Kudos for å ha laget et veldig dårlig spill i mine øyner, som ikke kan måle seg opp mot Crysis rent gameplaymessig... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nye kjøretøyer..? Kjøringa er jo noe av det dårligste jeg har sett på et "slikt storspill" som dette. Ellers er det jo helt ok. Ellers synes jeg selve skytinga er litt for udramatisk. Akkurat slik som Splinter Cell-serien - du trekker av og det kommer bare 'puff' og så treffer du some thing over there.. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? Men jeg tror nok ikke denne pakken vil få meg til å spille FC2 online... Det virker som om utviklerne kun hadde planer om å lage en singleplayer del, men ombestemmte seg i siste liten og slengte sammen en online del også. Sniping er owerpower, det tar for lang tid å spawne, masse spawnkilling, det tar for lang tid å dø (!), våpnene er unøyaktige osv osv. Far Cry 2 er et greit spill i singleplayer, men det er rett og slett ikke morsomt å spille det online... Generelt kan man si at lyddemping av våpen er faktisk ikke mulig med mindre man bygger en kasse med puter inni rundt våpenet. Selve smellet kommer jo ikke fra løpet av våpenet, men fra den bakre enden der kulene sitter, og blir kastet ut (ved automatvåpen vel å merke). Å skru noe foran på våpenet kan derfor ikke fjerne lyden slik du ser gjort i filmer. De lyddemperne som finnes fjerner ikke lyden, men de gjør den lavere, lavt nok til at du i hvert fall kan skyte uten å måtte bruke noe i øra. Nytten til en lyddemper er derfor større som en effektiv fjerner av stikkflammen som gjerne kommer når man fyrer av et skudd. Se også den engelske wikipedia-artikkelen Er du rusa eller? Selvsagt kan man lyddempe et våpen. Det blir gjort hele tiden. Sluttstykke og tennstift lager selvsagt lyder når man skyter. Det er bare å ta et ladegrep på et våpen så hører man hvilken lyder det lager. Smellet kommer fra gassen som kommer ut av våpenet og selve kula. Gassmellet kan man alltid dempe uansett våpen(hagle, jaktrifle, 50 cal osv), men kulesmellet(når den bryter lydmuren ved 330 m/s) kan man aldri dempe. Her kan man bare bruke subsoniske ammunisjon. Jo større lyddemperen er, jo bedre funker den gjerne. Et heldempet våpen slik som feks MP5SD1/6, er et heldempet våpen fra fabrikk laget for å skyte alle typer ammo. Med subsonisk ammo så lager denne veldig lite lyd. Er på nivå med et luftgevær. En salongrifle(.22LR) med en grei lyddemper lager mindre lyd enn et luftgevær om det er en boltaction rifle. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Flere som er skuffet over armbrøsten? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? Men jeg tror nok ikke denne pakken vil få meg til å spille FC2 online... Det virker som om utviklerne kun hadde planer om å lage en singleplayer del, men ombestemmte seg i siste liten og slengte sammen en online del også. Sniping er owerpower, det tar for lang tid å spawne, masse spawnkilling, det tar for lang tid å dø (!), våpnene er unøyaktige osv osv. Far Cry 2 er et greit spill i singleplayer, men det er rett og slett ikke morsomt å spille det online... Generelt kan man si at lyddemping av våpen er faktisk ikke mulig med mindre man bygger en kasse med puter inni rundt våpenet. Selve smellet kommer jo ikke fra løpet av våpenet, men fra den bakre enden der kulene sitter, og blir kastet ut (ved automatvåpen vel å merke). Å skru noe foran på våpenet kan derfor ikke fjerne lyden slik du ser gjort i filmer. De lyddemperne som finnes fjerner ikke lyden, men de gjør den lavere, lavt nok til at du i hvert fall kan skyte uten å måtte bruke noe i øra. Nytten til en lyddemper er derfor større som en effektiv fjerner av stikkflammen som gjerne kommer når man fyrer av et skudd. Se også den engelske wikipedia-artikkelen Poenget med en lyddemper er vel å dempe lyden, ikke fjerne den? Etter det jeg har lest om lyddempere er de laget for å kjøle ned gassene som kommer ut løpet, slik at smellet ikke blir like høyt. På den måten blir skuddet skjult. Fienden hører kanskje en lyd, men det høres ikke ut som et skudd. Jeg trodde ikke det gikk an å lyddempe hagler eller maskingevær fordi trykket ved munningen ville bli for høyt. Men da tok jeg vel feil. Ser forresten at pakka koster hele 800 poeng på Xbox Marketplace... Noen som har lastet den ned, og kan fortelle hvorvidt den er verdt pengene? Jeg gidder ikke betale såpass mye for 3 våpen og 2 kjøretøy. Multiplayer-kartene kommer jeg neppe til å bruke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg