Joachim_F Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snart får Far Cry 2 nye kjøretøyer, våpen og flerspillerkart. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og nytteverdien er? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og nytteverdien er? Ubisoft tjener mer :!: Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og nytteverdien er? Ubisoft tjener mer :!: Hehe. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Blir digg med armbryst. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ATV No Country for Old Men style hagle Armbryst (Stealth?) Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Først må de vel hoste opp en patch som fikser krasjingen i DX10, men det skader ikke at et spill får mer innhold - så lenge det ikke koster mer. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Som artikkelen spår blir det sikkert lansert gratis på PC noen måneder seinere. Uansett, det som dette spillet trenger mest er patching (med FOV og respawn på toppen av listen)... ikke nye fancye greier. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? Men jeg tror nok ikke denne pakken vil få meg til å spille FC2 online... Det virker som om utviklerne kun hadde planer om å lage en singleplayer del, men ombestemmte seg i siste liten og slengte sammen en online del også. Sniping er owerpower, det tar for lang tid å spawne, masse spawnkilling, det tar for lang tid å dø (!), våpnene er unøyaktige osv osv. Far Cry 2 er et greit spill i singleplayer, men det er rett og slett ikke morsomt å spille det online... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? Har du ikke sett No Country for Old Men? :O Da vil jeg først anbefale deg å se den! Den er EPIC! Elsker den filmen! Hvis du ikke har sett den, og ikke bryr deg om å se litt fra filmen før du ser den, så kan du se hagla her: Se filmen hos Youtube Se fra 3:30 og utover, det er der skytinga starter Her ser man hagla, og får høre lyden bedre, men det er fortsatt mye bedre å høre den hjemme i stua på DVD/BluRay eller på kino Se filmen hos Youtube Vet ikke om man får kjøpt lyddempere til hagler, men det går ann å lage det Endret 24. november 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "Don't worry, I ain't gonna hurt you." *SPLATT* Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Syntes de kunne fiksa feilene spillet har først jeg, for det er langt ifra perfekt. AI'en er jo helt tullete og folk tåler alt for mye. Jeg driter i hvor høy du er på khat, blir du skutt av 12.7, så ligger du. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? Har du ikke sett No Country for Old Men? :O Da vil jeg først anbefale deg å se den! Den er EPIC! Elsker den filmen! Vet ikke om man får kjøpt lyddempere til hagler, men det går ann å lage det Trodde ikke det var mulig, jeg. Men da tok jeg vel feil. Hadde tenkt å spille gjennom singleplayer en andre gang før eller senere (for å snappe opp en del achievments jeg ikke har), og kan vel vente til denne pakken kommer. Hadde vært stilig å løpe rundt med armbrøst. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Armbrøst blir rått! Håper denne oppdateringen blir gratis. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Håper denne oppdateringen blir gratis. Det blir den garantert ikke. Endret 24. november 2008 av lektroluv Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Man kan jo håpe. Tar jeg ikke feil blir prisen 800 poeng på live Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette tilfører ingen nye ting til spillet som ikke det gamle kan utføre like godt. Og dermed blir det poengløst. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette tilfører ingen nye ting til spillet som ikke det gamle kan utføre like godt. Og dermed blir det poengløst. 4 nye maps er jo ikke uvanlig å ta betaling for. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Faktisk jo, dette er typisk EA opplegg. Andre utviklere lanserer slikt gratis for å holde på brukerne. Å betale for en våpenmodell fleste her kan lage selv er bak mål. Er interessert i å spille et bra spill jeg som jeg har betalt for. Far Cry 2 var nærmest en flopp, mest elendige onlinesystemet jeg har spilt. De svære omgivelsene og de gir oss deathmatch maps online ? Grøss ! Kunne vært det ultimate online spillet men akk nei. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tipper du har mange eksempler på gratis expansion-packs/map-packs? Kvaliteten på banene for så være, men det ikke mange utviklere som slenger ut map-packs gratis fra starten av. Bungie og Epic har det ofte sånn at pakkene blir gratis etter 3 mnd eller noe sånt, og de regnes vel for å være noen av de "snilleste" utviklerne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg