Gå til innhold

One Call, noe å stole på?

One Call  

57 stemmer

1. 1. Tror du One Call går konkurs i nærmeste fremtid?

• Ja
      7
    • Nei
      47
    • Vet ikke
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De eies vel av network norway ja. Og de er vel ganske godt etablert nå.. Forsvinner vel ikke med det første vil jeg tro.... bank i bordet (eller noe sånn) :p

Tja, etter det jeg har hørt så tapte Network Norway ca 250 mill i Q3 i år og de vil trenge mer penger senest i starten av 2009, så er spørsmålet hvor lenge eierene vil putte penger inn i ett tapssluk. Jeg tør vedde ganske mye på at Network Norway er konkurs i løpet av 2009

Lenke til kommentar

Jeg hadde tidligere spådd at OneCall gjør det bra, men etter MTU's konkurs, ble jeg noe mer skeptisk må jeg bare innrømme.

Både NWN og har OneCall har henholdsvis -26 770 000 og -77 652 000 i 2007 ifølge www.proff.no, men i OneCall's tilfelle har jo 2008 vært "storåret" deres. Spent på å se tallene for året

Lenke til kommentar
Ang. e-post fakturaen.

Sendes det en reell faktura/giro eller kun opplysninger om hva man skal betale?

Det følger med et vedlegg over forbruk, ja, hvilke nummer og hvor lenge. Dette finner du også på "Mine sider" på onecall.no

Og de har tilbud om avtalegiro.

Lenke til kommentar
Ang. e-post fakturaen.

Sendes det en reell faktura/giro eller kun opplysninger om hva man skal betale?

Ingen reell giro, om det er det du tenker på. Kun opplysninger, som forklart over.

Det er feil. Til meg i allefall kommer det en epost med oplysninger, og i den også en giro som pdf.

Lenke til kommentar
Syns webtjenestene til One Call har blitt veldig mye bedre enn de var før. Har bare såvidt rukket å se på dem igjen men der ser lovende ut.
Får man tilgang til fakturaer, betaling og pdf, samt å sende SMS? Har de efaktura, avtalegiro, e-post faktura?

Jeg har merket at webtjenestene leverandørene tilbyr rundt mobilabbonementet nesten er viktigere enn detaljene i abbonementet. Dvs. det er en del av modernisering av mobilbruken.

Heisann

De har tilgang til faktura der, pdf. Man kan ikke betale faktura der nei. Ingen mulighet for å sende SMS heller.

Hvorfor leser du ikke på hjemmesiden deres for å få svar på alt dette? Jeg fant alle svar bare ved å lese spørsmål & svar der jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...