avRack Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Har ein Acer 7720 som har da problemet at når ein slår på pcn, eller den startar opp frå ventemodus, er det ikkje alltid at baklyset slår seg på. Skjermen er då ganske mørk, og ein klarar såvidt å sjå kva som visast på skjermen. Både bios, skjermdrivar og chipset er oppdatert til dei nyaste versjonane. Nokon som har hatt det same problemet og har ei løysing på det ? Har googla litt og sitt at det er fleire som har det same problemet, men har ikkje funne noko løysing. Mail til Acer er vel det neste, men ville nett høyra her fyrst. Endret 24. november 2008 av avRack Lenke til kommentar
avRack Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) uuups... Endret 27. november 2008 av avRack Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har ein Acer 7720 som har da problemet at når ein slår på pcn, eller den startar opp frå ventemodus, er det ikkje alltid at baklyset slår seg på. Skjermen er då ganske mørk, og ein klarar såvidt å sjå kva som visast på skjermen. Både bios, skjermdrivar og chipset er oppdatert til dei nyaste versjonane.Nokon som har hatt det same problemet og har ei løysing på det ? Har googla litt og sitt at det er fleire som har det same problemet, men har ikkje funne noko løysing. Mail til Acer er vel det neste, men ville nett høyra her fyrst. Hei. Litt seint svar her, men jeg hadde samme problemet, måtte sende den inn, å da byttet dem Hovedkortet. Men når jeg fikk den tilbake fungerte ikke num paden. Så hadde jeg vist hvor dårlig denne laptopen var, hadde jeg aldrig kjøpt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå