RunarL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Sliter med noe kraftig idag! Det virker som om håndbrekket er fryst litt fast. Det gjør ikke motstand før ettter de første 6-7 cm. Selv om jeg kjører med håndbrekket nede så virker det som om det er litt på. Høyre framhjul er drit varmt etter litt kjøring. Jeg har åpnet aksebegeret bak, der er det ganske slakt. Hva må gjøres? Vet noen om et verksted i Stavanger som kan hjelpe meg idag? Eller må dette bestilles ukesvis i forveien? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er den fryst så må du jo tine den, parker inne ett sted? Det er grunnen til at man ikke skal bruke håndbrekk på vinteren men parkere i gir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva gjør man hvis man har en Toyota Auris/Corolla med MultiMode-automat, en Opel Corsa med EasyTronic-automat eller en Peugeot 308 med EMG-automat? Ingen av disse har P(ark)-stilling på "automaten", og man har ikke andre alternativer enn håndbrekket. Eller ta med seg 4 mursteiner og legge en foran hvert hjul Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bytter bil _________________ Ser for meg at det er mulig å smøre inn wieren med fett/olje så den ikke fryser fast. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Høyre framhjul er drit varmt etter litt kjøring. håndbrekk på forhjulene? kjører du saab eller? Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Hehe jeg trodde det var varmt, men det var visst ikke det allikevell. Jeg har forøvrig fikset feilen. Måtte bare la bilen varme seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå