cyberpet Skrevet 4. april 2003 Rapporter Del Skrevet 4. april 2003 Er jo i prinsippet samme maskin... Latituden er tøffere uten blått, men man får vel inspiron med andre farger også tror jeg. Helt uavhengig av pris ville jeg valgt Latitude uten tvil... Men Inspiron gir jo mer for pengene. Største forskjellen på maskinene er vel skjermkortet. 500m sitt er overhodet ikke egnet til spilling. Skulle jeg handlet nå ville jeg valgt 500m. Dette fordi jeg hverken har lommebok eller hjerte til å bruke så mye på en latitude.. Dessuten trenger jeg ikke en lap til spilling.. Uansett kan du jo vente litt, forhåpentligvis kommer snart 600m som er den "offisielle" inspiron utgaven av D600. Denne vil nok bli billigere enn latituden og ha bedre skjermkort enn 500m. Har inspiron 4150 selv som jeg er veldig fornøyd med, men sikler også på en av disse nye... men det blir vel med drømmen..!? Vil gjerne høre om synspunkter når noen får kloa i en av disse! 8) Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 4. april 2003 Rapporter Del Skrevet 4. april 2003 ?. Latitude uten tvil. 500m virker noe pinglete spør du meg. Er jo heller ikke ekte Centrino maskin ... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 7. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vet når Centrio Baserte maskiner går ned i pris? Flere tips på dell maskinene? Lenke til kommentar
Swix Skrevet 7. april 2003 Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vet når Centrio Baserte maskiner går ned i pris? Det har vel blitt antydet at prisen vil gå ned når 2.generasjons maskinene kommer. Dette kommer mest sannsynlig til å skje litt ut i sommeren(Juli?). Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 7. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 Noen som har no og si om de to Dell Maskinene? Er det stopr forskjell melom XGA 1024/768 og SXGA 1400 i SÅ FALL HVA? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 Hvor mye du får plass til på skjermen. Personlig syntes jeg 1024x768 er for lite på en bærbar. 1400x1050 er bedre, De fleste mener sikkert best, på en 14,1" Har selv 1600x1200 og kunne ikke tenkt meg å gå ned. Men det er jo billigere med små skjermer, og de bruker vel noe mindre strøm. (?) Lenke til kommentar
xstian Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 yderst pinglete skjermkort i 500m'en da... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 Hvordan er skjermkortet ATI 9000 32mb? Den sitter i d600 Holder 128 ddr? Hvis ikke er det stress og sette i selv og går det imot garanti blabla? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 8. april 2003 Rapporter Del Skrevet 8. april 2003 128 mb er nok i minste laget ... 256 burde være minimum. Er uansett bedre å kjøpe ekstra minne et annet sted da det er billigere og etter alt jeg vet ikke er i strid med garantien å sette det inn selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå