Gå til innhold

Håper ingen blir redde for å dra til Rio!

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=544510

Tenker da på disse gutta som presterte å kjøre inn i den voldeligste kvadratkilomeren på de Amerikanske kontinentene. Det er greit at GPS'en viste feil, men en sjåfør skal også bruke øynene.

De ble tross alt ikke beskutt fordi de var turister, men fordi disse narkogjengene beskyter ALLE ukjente biler og personer som kjører inn i nabolaget deres som "forsvarshandling" mot andre narkogjenger.

Holder man seg unna favelaene (og alle favelaene er på ingen måte like ille), så må jeg si at Rio er et av de flotteste og mest spennende steder jeg noensinne har vært, og tar man sine forbehold så er det like trygt der som de fleste andre steder i verden.

Det er steder i Rio brasilianerne ikke GÅR. Det samme gjelder forøvrig Oslo nattestid. I Malmø og Paris er det jo områder til og med ikke politiet går til. Vi slutter jo ikke å reise til Sverige eller Frankrike av den grunn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm jeg har ikke noen gater i Oslo jeg ikke går i etter 22.

Om du ser på kartet over byen er dette strøket nær sentrum.

Skal ikke se bort ifra at kjangsen for å havne der er stor.

Hvordan skal man vite hva som er slum og hva som er normalt i en by man ikke har vært i før.

I 100% av tilfellene på andre ferier så stikker man nettop dit, opp i gammlebyen for å se noe originalt og gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...