Gjest Guest_Tilfeldig_* Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Heisann! Nå har det seg slik at jeg misforstod signalene fra en jente fullstendig. Jeg ble kjent med en jente for ikke så lenge siden og falt momentant for henne, vi flørtet mye og hun virket veldig "klengete" så jeg tok jo dette som et godt tegn. Men så kom baksmellen, jeg hadde misforstått signalene fullstendig. Det viste seg at hun egentlig var interessert i en av mine beste venner. Så jeg ble visst bare en venn, hvordan kan jeg komme forbi dette ? Har lest mange plasser "Move on! Kom deg videre" så jeg trenger forsåvidt ikke noen slike svar. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du er i friendzone og hun liker en annen. Du har tapt. Lær deg å tolke signaler så har du et bedre utgangspunkt til neste jenta du faller for Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 No offense, men det virker som om hu brukte deg for å komme til kompisen din! Havner du i vennesonen er det eneste du kan gjøre å bryte kontakten helt, forså å vente litt, også starte fra bånn av igjen.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 HAHAHAHA, men du drit i dama!! Finnes flere rein på vidda;) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Klassisk kvinne. Ingen midler skys! Uansett så har du ikke annet valg enn å finne ei anna å feie over, og så, move on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå