Gå til innhold

[AoC]Vi vurderer å starte igjen...


Anbefalte innlegg

Spørsmålet er vell egentlig hvorfor det ikke fallt i smak første gangen?

 

Selv om mye har endret seg og stabiliteten har blit mye bedre. Er jo AoC i bunn og grunn samem spill som ved start. Så dersom det var måten soner og quest var byddg opp har det ikke endret seg. samme med kanpsystemet. (Det har endret seg noe, men har samme basis)

 

Dersom det var tekniske problemer så er det i allefall vært å se på det på nytt.

 

Det er klart, likte man ikke spillet i seg selv er det vel liten vits å tro at det skal forandre seg nevneverdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For og være helt ærlig, så var ikke noen av oss i vennegjengen "klar" for og sette oss inn i et helt nytt MMORPG.

Vi var veldig gira på AoC. Det nye kampsystemet var spennende. Grafikken og omgivelsene er praktfulle, og vi var virkelig klar for et litt mer "mature" spill en det vi er vant til i WoW.

 

Problemet tror jeg var at vi hadde på en måte sett for oss at spillet's oppbygging skulle være likt WoW.

 

Da tenker jeg på alt fra stats på gear, LFG system, proffesions, instance etc.

 

Så den dagen vi satt oss ned og skulle spille ble vi på en måte "tatt på senga", og sjønte fort at det er mye nytt og sette seg inn i.

 

Det var da spørsmålet ble stilt: Skal vi bruke all den tiden vi brukte på og "lære" oss WoW på å lære et helt nytt MMORPG???

Desværre falt vi tilbake til WoW.

 

Grunnen til at vi vil starte igjen er den samme som når vi kjøpte spillet, men denne gang tør jeg si at vi har et bedre utgangspunkt en når vi kjøpte spillet.

Vi vet at dette er noe helt nytt, og vil kreve litt tid før vi skjønner sammenhengen i ting.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Utrolig kult at dere finner veien tilbake til Hyboria. Det skal sies at barndomsykdommene fortsatt henger litt igjen, men de har gjort mye bra til nå og jeg tror det er gode tider i vente.

 

Om dere søker et helnorsk guild med omtrent 70+ aktive medlemmer så besøk www.mordi.net.

 

På gjensyn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...