Slabbedasken Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg ser at komplett har fått inn Radeon 9800 pro kortene blandt de alle andre kortene. Riktignok får de dem ikke inn før 25 april da... Uansedtt jeg har bare sett 128 mb versjonen,.....er det noen som vet om 256 mb versjonen slippes nå også? Kommer Radeon 9800 PRO DDR-II ? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kr 4500 var DYRT synst jeg! Hadde heller kjøpt et 9700Pro AIW... 256 versjonen kommer vel litt senere tenker jeg? DDR2 kommer sikkert ikke før R400 kjernen e klar.... Kaptein_S Lenke til kommentar
m`K Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kr 4500 var DYRT synst jeg! Hadde heller kjøpt et 9700Pro AIW...256 versjonen kommer vel litt senere tenker jeg? DDR2 kommer sikkert ikke før R400 kjernen e klar.... Kaptein_S Hvorfor AIW? Den er jo MYE dyrere en pure 9700pro Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Tenkte på til den prisen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg skal ha meg ett... samme om det har kostet 10000kr Men noen som vet andre webshopper de har tatt det inn? 25. april hørtes litt sent ut spør du meg... i usa er kortet på vei ut til de som har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg skal ha meg ett... samme om det har kostet 10000kr Men noen som vet andre webshopper de har tatt det inn? 25. april hørtes litt sent ut spør du meg... i usa er kortet på vei ut til de som har forhåndsbestilt Slik er det å bo i Norge. Har personlig ventet på Raptor disken fra WD lenge. Er en liten stund siden den kom i salg i USA. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Raptoren blir jo sikkert å koste endel da, kan man jo nesten gå for scsi med det samme. Noen som veit når 9700pro faller i pris? Med tanke på at avtakeren 9800(pro) er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg skal ha meg ett... samme om det har kostet 10000kr Men noen som vet andre webshopper de har tatt det inn? 25. april hørtes litt sent ut spør du meg... i usa er kortet på vei ut til de som har forhåndsbestilt Slik er det å bo i Norge. Har personlig ventet på Raptor disken fra WD lenge. Er en liten stund siden den kom i salg i USA. EET har hatt den raptor disken en stund nå, men d spørs om du for kjøpt den fra dem, du må søke om sånn forhandler søknad... vet ikke om privat personer for gjort d. Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Noen som vet noe om støynivået på Sapphire radeon 9800 ? Vurderer å kjøpe meg Sapphire 9700 pro ultimate ettersom den visstnok skal være ganske støysvak. Men hvis jeg får 9800 til ca. samme støynivå velger jeg heller dette. Pris spiller ikke så stor rolle for meg. mvh. Xanoo Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Vet ikke støynivået på sapphire kortet.... men På hercules 3dprophet 9800pro er det oppgitt til 28 dB...... Du kan forøvrig se kortet her (nydelig) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 NYDELIG Kommer ikke 256 MB utgaven av N350?? :o Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jo det skal komme en 256mb versjon av kortet... usikker når... Også til litt flisespikkeri, brikken heter ikke N350, men R350 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hehe altfor mange tall som svirrer rundt her klarer ikke å holde følge (n300) :wink: Om noen får en dato når 256 mb versjonen kommer send meg en priv mld Lenke til kommentar
larsos Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 en lite oversikt over hvem som har fått inn 9800: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2960 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har bursdag 24 april. Hint hint. :) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vil bare legge til at ATi nå har annonsert en Radeon 9800 Pro-versjon i All-in-Wonder serien. Desto bedre for meg - jeg planlegger kjøp av R9700 Pro AIW, og prisen på denne vil da garantert synke... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Mottar mitt VisionTek Xtacy 9800Pro i moren, det er komt til Norge og ble behandlet i dag og sent til Bergen. Spent og få det, det skal i følge andre som har det på www.asusboards.com kjøres kaldere en Radeon 9700Pro og clokkes opp til 450Mhz. Las om en som hadde GeForce FX Ultra og han sa at det var bare latterlig ved siden av Radeon 9800 i bruk, de som har det har også skrevet at dem mener at det er endnu bedre bildekvalitet på det men ingen er sikker men snakker om sånn "feel". Jeg er spent at få det, shimen skal ligge på samme hoyjde som core-en nu, må ta av Zalman kjøleren på mitt 9700 Pro og sette på denne whaha www.outpost.com for de som har penger, de hadde dem på lager. CA 400 USD og blir ca. 4000kr med moms. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Mottat kortet.. Det er litt størrere en 9700 og har kulere vifte på. Laver nesten ingen stoy i dete hele tatt, i alle fall mindre en hard diskene mine, jeg hører kun kortet hvis alt er slått av og CPU vifte på min RPM. Kortet stort sett RULER, stabilt som faen og RÅtt i allt.. ikke meget raskere en 9700 så jeg ville si at bare hvis du har penger til at brenne oppgrader. Noen som har lyst til 9700 Pro gå til bruktmarked.. selger mitt 9700 nu, kan hentes i Bergen. Simon Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 outpost.com er ikke en norsk webshop, så jeg lurer på om kortet måtte fortolles? Gratulerer forresten du er vel en av de første i norge med dette kortet Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Radeon 9800 PRO kommer sikkert i en 256mb versjon...det er det nødt til hvis det skal gi god båndbredde...dessuten høres det mer "attraktivt" ut for markedet, og siden Nvidia har kommet med 256MB FX kort, må vel ATI også. Det spørs jo om det hjelper noe særlig med DDR-II ram da...GeForceFX 5800/Ultra hadde jo DDR-II ram... og DDR-II rammen ga ikke noe godt resultat, og har mye av skylden for at 5800 ble en 'flopp'. Nvidia skal jo bruke DDR-I ram på de andre FX-kortene...Så om det lønner seg for ATI å gi ut Radeon 9800/PRO med DDR-II gjenstår å se...spørs om de får det til på riktig måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå