sylskarpt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Søs skal ha kamera, står mellom pentax k-m og olympus E-520. Finner svært lite på nett om denne pentaxen, ingen norske tester på den el? Noen som kjenner den? Av de to nevnte kameraene, er det noen som utmerker seg? Liveview ikke int, batteritype ikke int. Ikke int i canikon. Nå ble det enkelt, vel Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Anbefaler det som passer best i hånda, dvs det grepet som passer best for henne. Dvs. hun må ta en tur i butikken og prøve de aktuelle kameraene. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mener at www.dpreview.com har test av pentax k-m Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er nok bare et "preview". Pentax K-m Hands-on Preview Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Pentax K-m er en liten kjempe kamera. Men jeg vil heller anbefale K200D. Objektivet som følger med K200D er av bedre kvalitet enn den som følger med K-m. Oly E-520 er også bra, objektivet som følger med der er vell bedre enn den som følger med K200D. Sammenligning mellom E-520 og K200D, pluss noen andre du ikke trenger å bry deg om. Endret 24. november 2008 av northpentax Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sony er jo og ikke Canon eller Nikon, så da kan du gløtte i midten og Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sony er jo og ikke Canon eller Nikon, så da kan du gløtte i midten og Herrejemini, større fanboy enn deg skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 K-m er vel såpass nytt at det ikke er kommet noe særlig av tester på det. Det er en del diskusjon om det og noen erfaringer i denne tråden. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sony er jo og ikke Canon eller Nikon, så da kan du gløtte i midten og Herrejemini, større fanboy enn deg skal man lete lenge etter... hehe... jeg ventet på ett slikt svar. Klarte ikke å dy meg, siste del av setningen var bare tull fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå