hitokiri Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Operatøren gikk konkurs før helgen. Les mer Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette måtte jo bare skje. Selv har jeg ikke tall på hvor mange som har vært innom i butikken min og klaget og hatt problemer med MTU. Lenke til kommentar
MobilJerry Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Endelig gikk MTU dukken. Jeg har gått over til Chess sitt fastpris abonnement. Her er kunden i fokus! SimSalaBim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dagens gladmelding! Gikk selv over til MTU når dem startet opp, men etter 4 mnder med bare tull gikk jeg vekk fra dem. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dere som klager på MTU: Hva kom først av høna og egget? Poenget mitt er at dårlig kundeservice kan komme av økonomiske problemer, permitteringer og andre kutt. Eller vise versa. Akkurat hva som kom først er jeg usikker på. Dermed må 21 000 kunder finne seg ny operatør, mens 70 ansatte må finne seg ny jobb. 300 kunder per ansatt? Det hørtes litt lite ut. Hva betaler en gjennomsnittskunde i måneden? 200 kr? Altså 60 000 kr per ansatt per måned? Det hørtes litt lite ut. Over 50% av inntektene går vel til å betale leie av kapasitet i GSM-nettet. Deretter går vel 50% til lønn (inkludert diverse avgifter) og da kan det bli tungt å betale lokaler, strømregning, tekniske oppgraderinger, fakturering, etterlønn, bonuser osv. Lenke til kommentar
Deficit Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde selv MTU for en måned siden, ble oppringt av en kar fra noe sånn network norway greier, mobildeal fastpris tror jeg det hette, vi ble etterhvert enig siden jeg sendte og en del meldinger. Han nevnte også at dette kunne ligge i kortene for MTU, takk og lov for at jeg byttet i tide, tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hadde jeg mistet nummeret mitt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Syntes det er synd at MTU ikke klarte seg, hadde lenge troen på at de skulle klare stabilisere seg som en god konkurent blant tele operatørene med eget nett. * .. tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hadde jeg mistet nummeret mitt. Skal vel litt til for å miste nummeret sånn uten videre, de fleste får med seg at mobil operatøren dems går konkurs, og har da god tid til og finne en ny operatør. Hvem blir egentlig sittende på de nummerne som ingen porterer bort før de stenger helt? Lenke til kommentar
Sivert29 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vel... det begynner faktisk å haste litt for å få beholde nr. En portering tar 7 virkedager (ca 10 dager). Hvis du porterer nummer over til ny operatør i dag eller i morgen, så bør det gå bra. Hvis du skal portere over til Telenor, så sendes det ut en melding fra et laaangt nr du skal svare "Ja" på. Dette lange nr støttes ikke av MTU, så du må få denne bekreftelsesmeldingen til en annen tlf. Hvis nr ikke porteres over, så blir det sagt opp. Deretter ligger det i karantene i 6 mnd, så kan noen andre ta det i bruk. Det er Post- og Teletilsynet som sitter på nr (tror jeg) Det lønner seg ikke å vente for lenge, for da står du med skjegget full av postkasse! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) De lar deg som regel ta en hurtiportering når selskaper går konk. Går det unna på et par dager, men dette må avtales på forhånd. Endret 24. november 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvem blir egentlig sittende på de nummerne som ingen porterer bort før de stenger helt? Hvis ingen gjør krav på nummeret (porterer det) vil det etter hvert automatisk porteres tilbake til opprinnelig operatør som et ledig nummer. http://www.npt.no/pt_internet/e_164/nummerplaner.html Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) jeg lurer nå på hvem som nå får den siste 3g lisensen, denne skal vell da legges ut på anbud igjen? "håper onecall" Endret 25. november 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 OneCall eigest av NetworkNorway, og dei har vel 3G-lisens so vidt eg veit, so er vel bere og vente på at dei bygger ut. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er MTU kunde, og kan ikke se at konkurs eller noen endring nevnes noe sted på MTU sin nettside. Jeg har heller ikke fått brev eller melding om konkurs eller endring ??? Hva er dette her ?? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva er dette her ?? Du kan åpenbart ikke ha trykket på noe som helst på MTU.no, for gjør du det kommer du til denne siden. De skal ha sendt ut informasjon på sms, merkelig om du ikke har mottatt dette. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Portert en del kunder bort fra MTU i dag, var siste dag (før kl 15.00) man kunne portere over uten å bestille hurtigportering fikk vi beskjed fra Telenor om. Men vi kunne bare merke bestillingen med MTU, for å ta de som kom senere. Tror Telenor kom til og holde nettet oppe til 6.des. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg