Lurifaksen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det noen som vet om noen tjenester som kan brukes til å finne ut hvordan eposter jeg sender scorer på forskjellige spamfiltre? De eneste tjenestene jeg finner analyserer kun body av eposten. Jeg er på jakt etter tjenester som faktisk kan motta selve eposten og gjøre analyse av hele eposten inkludert server (SPF) og headere. Noen som har peiling? I dag er det jo nesten umulig å sende ut fullstendig legitime eposter automatisk uten at de havner i spamfiltre hos enkelte. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Problemstillinga her er nå at hvis det var en enkel metode for dette, så ville spammerne antakelig ha vært de første til å utnytte dette. Tror eneste løsningen ville ha vært å bedt hver enkelt mottaker som du skal sende epost til å konfigurere sitt epostprogram om til å sende bekreftelse på melding mottatt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Problemet er ikke at en automatisert e-post automatisk blir stoppet fordi den er automatisert, men fordi måten den er laget på og sendt på gjør at filtrene stopper den. Så egentlig trenger du ikke å sjekke at det fungerer, du må bare sørge for at e-posten du sender ut sendes i henhold til spillereglene. Et tips er å se på SpamAssassin's tips for å unngå problemet. I tillegg bør du forsikre deg om at e-posten blir sendt i fra en korrekt satt opp SMTP server. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå