Kuldesjokk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva med å gjøre det samme som Nymh hvis man først skal AoE grinde? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er og et par steder i Dragonblight iallefall med endel none elite mobs som spawner ekstremt fort. Desse er ikke ment å drepes på vanlig måte men vhja sige tanks ol. Stod der en stund med min holy pala og heala meg selv mens ret aura og consentration tok knekken på mobs. Kunne egentlig ståd på samme stedet så lenge jeg ville å nye mobs kom løpende for å død husker ikke akrobat hvor det var, men noe var nordøst for en horde questhub (noe med de apoteker folka) og de andre var noen i et skip nedenfor New Heartglenn. Kunne vært dritbra men de gir ikke xp.. Superslask, Jeg foretrekker questing men er gått tom for quester jeg kan gjøre - dinger snart 73 men må aoe-grinde litt til før jeg kan gå videre til Grizzly Hills. "The biggest problem was to find a spot with enough monsters to grind without too much downtime ... I spent some time on beta servers and eventually found the crypt in Drakil'ji Ruins (Grizzly Hills), I think that's one of the only place in Wrath of the Lich King where monsters repop in about 30 seconds, mobs here are also neutral and it makes grinding a little safer." - Nymh Dette må jeg forsøke, bare ikke Blizzard har nerfet det. Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) hvis du er gått tom for quester i howling fjords så kan du bare dra til borean, du blir lett 74 på både borean og howling fjords. men jeg må si meg enig i at aoe grinding gir lite profit i forhold til spillopplevelse, gear og rep. Endret 27. november 2008 av skarpen90 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tom for quester å gjøre? Du trenger ikke være 73 for å gå til grizzly. Sonene er ikke like låst for enkelte levler som det var før. Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det noen steder i northrend med masse elite-mobs rundt lvl 72? Jeg mistenker det vil gå kjappere å grinde disse enn å aoe-farme (mangler de helt gode stedene å aoe-farme) ettersom ting respawner for sakte. Eventuelt noen gode steder å aoe-grinde for samme level, så tett med mobs som mulig og så rask respawn-tid som mulig. Jeg så en aoe-farm video på www.warcraftmovies.com. En mage som imp blizz farmet 79-80 på 5 timer. Det var 1 min respawn timer der han holdt på. Kan ikke linke til siden nå, for sitter på pc med begrenset tilgang til internett. Men du finner den nok på "what's hot this month" eller noe tenker jeg. Er veldig skuffet over video'n han bruker ice block kvart pull så spiller ikkje noen rolle om respawnen er 1 eller 3 min.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Med reduced cd på ice block er det vel 3 min cd på ice block, i tillegg så det ut som om han hadde glyph of ice block (reset cd på frost nova). Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal man levle fort er questing raskest, det er jeg rimlig sikker på. Bruker man da questhelper eller lignende addon er det ingen tvil lengre Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvis man faktisk får 20 000 xp hvert minutt her så er det mye raskere enn å queste. Man får vel mellom 20 og 45 000 xp per quest (kommer ann på om det er gruppe eller vanlig quest). Og man gjør ikke quests på 1 minutt gjennomsnitlig. Men quests er helt klart mer artig, man får rep og items. Så overall vinner quests, men raskere er det neppe. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er og et par steder i Dragonblight iallefall med endel none elite mobs som spawner ekstremt fort. Desse er ikke ment å drepes på vanlig måte men vhja sige tanks ol. Stod der en stund med min holy pala og heala meg selv mens ret aura og consentration tok knekken på mobs. Kunne egentlig ståd på samme stedet så lenge jeg ville å nye mobs kom løpende for å død husker ikke akrobat hvor det var, men noe var nordøst for en horde questhub (noe med de apoteker folka) og de andre var noen i et skip nedenfor New Heartglenn. Kunne vært dritbra men de gir ikke xp.. Superslask, Jeg foretrekker questing men er gått tom for quester jeg kan gjøre - dinger snart 73 men må aoe-grinde litt til før jeg kan gå videre til Grizzly Hills. "The biggest problem was to find a spot with enough monsters to grind without too much downtime ... I spent some time on beta servers and eventually found the crypt in Drakil'ji Ruins (Grizzly Hills), I think that's one of the only place in Wrath of the Lich King where monsters repop in about 30 seconds, mobs here are also neutral and it makes grinding a little safer." - Nymh Dette må jeg forsøke, bare ikke Blizzard har nerfet det. Får ikke XP fra disse mobsene lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå