Gå til innhold

Northrend elite grinding

Anbefalte innlegg

Er det noen steder i northrend med masse elite-mobs rundt lvl 72? Jeg mistenker det vil gå kjappere å grinde disse enn å aoe-farme (mangler de helt gode stedene å aoe-farme) ettersom ting respawner for sakte.

Eventuelt noen gode steder å aoe-grinde for samme level, så tett med mobs som mulig og så rask respawn-tid som mulig.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen steder i northrend med masse elite-mobs rundt lvl 72? Jeg mistenker det vil gå kjappere å grinde disse enn å aoe-farme (mangler de helt gode stedene å aoe-farme) ettersom ting respawner for sakte.

Eventuelt noen gode steder å aoe-grinde for samme level, så tett med mobs som mulig og så rask respawn-tid som mulig.

Hvorfor skal du grinde deg til lvl 80 og gå glipp av områdene og de gode questene ? Skjønner jo at aoc ble en skuffelse for deg ,,,,,

Lenke til kommentar

Nei må si meg enig med Bulletus, hva er poenget med å farme xp på den måten?

Du får jo mange fete quest rewards fra quest i northerend, og hvis du skal farme xp så får du jo evt bare en liten oppdatering av gearet ditt. Gå for questing du ;)

Lenke til kommentar

Jeg så en aoe-farm video på www.warcraftmovies.com. En mage som imp blizz farmet 79-80 på 5 timer. Det var 1 min respawn timer der han holdt på. Kan ikke linke til siden nå, for sitter på pc med begrenset tilgang til internett. Men du finner den nok på "what's hot this month" eller noe tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg så en aoe-farm video på www.warcraftmovies.com. En mage som imp blizz farmet 79-80 på 5 timer. Det var 1 min respawn timer der han holdt på. Kan ikke linke til siden nå, for sitter på pc med begrenset tilgang til internett. Men du finner den nok på "what's hot this month" eller noe tenker jeg.

Hadde 5 timer og 45min played fra 79-80 på min DK med å gjøre quests. so whats the point? lite å spare på det.

Lenke til kommentar

Det kommer vel annpå hvor mye man gidder å legge i spillet...folk med en stressende jobb og kanskje et stressende liv ellers vil kanskje unngå å stresse i et spill også?...

Joa questhelper hjelper masse den...MEN jeg har den selv, og jeg trodde at fra den dagen jeg fikk den så var det slutt på alt som het quest-log-lesing, men neida hehe. Man må i mange tilfeller inn å finne ut hva man faktisk skal utføre i en rekke quests hehe..

Men det er sikkert riktig som dere sier...questing gir såpass masse xp at det overgår grinding sånn rent teoretisk.

Lenke til kommentar

Jeg har to kontoer med presten min som er holy på den ene, og en mage på den andre. Kjører bare follow på mage med prest og AoE'er alt som kan drepes.

Det er som sagt litt mange gathering quests i forhold til kill-quests så det tar lenger tid, men til gjengjeld får jeg 2 lvl 80's svært snart.

Personlig erfaring sier at humanoids som ikke kan gjøre skade på avstand er de beste å grinde. I starten var det helt umulig pga 836tusen folk som var på samme sted. Men nå som hypen er på vei ned er det plenty med aoe-plasser som nærmest er laget for grinding.

I 2-mannsgruppe får jeg 900 xp per mob, og kan lett pulle 10 stk gjennomsnittlig.

PW: Shield + renew og firemage = win :D

Lenke til kommentar
Prøv Dragonblight. Masse iskjemper med ~34k hp elns. Veldig lett å drepe.

Jeg fant et bra sted der med isgiganter men og haugevis av noe som lignet på være meitemark, rundt 30k hp så de dør før de kommer frem. Men jeg tror det faktisk blir kjappere å aoe-grinde likevel, mot elitene må jeg bruke tid på å fylle opp mana litt for ofte.

Lenke til kommentar

Det er og et par steder i Dragonblight iallefall med endel none elite mobs som spawner ekstremt fort. Desse er ikke ment å drepes på vanlig måte men vhja sige tanks ol. Stod der en stund med min holy pala og heala meg selv mens ret aura og consentration tok knekken på mobs. Kunne egentlig ståd på samme stedet så lenge jeg ville å nye mobs kom løpende for å død :p

husker ikke akrobat hvor det var, men noe var nordøst for en horde questhub (noe med de apoteker folka) og de andre var noen i et skip nedenfor New Heartglenn.

Lenke til kommentar

5 timer? Not worth it. Jeg questa fra 79-80 på 5 timer.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Jeg levlet sammen med en annen hele veien, og vi brukte ikke mer enn 5 timer per level. Da filtrerer jeg ut tiden vi ikke questet på, totalt sett ble det vel nærmere 6 i gjennomsnitt. Gjorde bare Nexus en gang før level 80. Dinget 80 når vi var litt over halvveis til achievement i Stormpeaks. Regner du med utbytte i form av rep, gull, items og alle de morsomme questene, kan jeg ikke se et eneste godt argument for å aoe farme hele veien som i beste fall sparer deg en halvtime per level.

Last ned questhelper eller noe lignende (brukte zugor selv) og still hjernen på under middels våkenhet, så dinger du før du vet ordet av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...