Gå til innhold

Fet Bærbar


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
la oss si at jeg hadde 25000, hvilken bærbar burde jeg kjøpt. vet viktigste er størrelse og ytelse i spill :)

 

takk for svar

 

Sjekk ut compaq de har gode maskiner!

 

De feiteste bærbare burde ha:

128MB DDR-RAM Grafikkkort

Mellom 512MB DDR-RAM og 1024MB DDR-RAM

Prosessoren burde være mellom 2 og 3GHZ

CD-Rom og DVD-rom og ikke minst CD-Brenner

Kanskje DVD-Brenner!!!!

 

Vis du skulle kjøpe Compaq eller HP er veldig vanskelig å oppgradere!

Samme går for Dell.

 

Det veldig mange selgere vet du og mange merker:

www.elkjop.no

www.expert.no

www.telehuset.no

www.telekioske.no

www.pcutstyr.no

www.compaq.no

www.hp.no

www.dell.no

www.elprice.no

www.spaceworld.no

 

Du burde finne noe bra på disse sidene!

Lenke til kommentar
la oss si at jeg hadde 25000, hvilken bærbar burde jeg kjøpt. vet viktigste er størrelse og ytelse i spill :)

 

takk for svar

 

De som har de slankeste bærbare er nok

www.apple.no

 

Når ble apple så veldig gode på spill? Har ikke no i mot apple, powerbook er veeeldig fin den, men ikke til spill. Vil vel anbefale Dell. Sitter med en Dell Latitude C640 selv i Australia. Fikk no feil på hovedkortet her, ringte Dell Norge og fikk international help. Et par dager etterpå var hovedkort fikset, uten at jeg trengte å sende fra meg PC'en. UTROLIG bra service, og veldig bra ytelse på denne maskinen. Når det kommer til service vii jeg absolutt anbefale Dell, og de har maskiner som er rimelige og har GOD ytelse. Alt hva du trenger. I utgangspunktet finnes det bare et valg for deg....www.dell.no

Lenke til kommentar

Skal du bruke 25 k? ER det ikke en litt bedre fremgangsmåte å finne ut hva du skal bruke maskinen til, og hvilke kriterier som er viktig for deg?

 

For meg er ting som:

Skjerm / oppløsning

Grafikkløsning

Vekt

(seff. ytelse)

Batterikapasitet

osv. viktig,

så det jeg ser på som mest prisgunstig i dag er:

Compaq EVO N610C, SXGA+ Skjerm

Acer 800 (1.3 GHz Centrino)

 

Hvis du virkelig skal klemme til er vel den nye IBM T40 en rå maskin, men også dyr.

 

Tror jeg ville styrt unna de største dell maskinene, med mindre du ikke bryr deg om størrelse / vekt.

 

Lattitude D600 ser ut til å være en ok maskin!

Lenke til kommentar

Sitter med en Dell Latitude C640 selv i Australia. Fikk no feil på hovedkortet her, ringte Dell Norge og fikk international help. Et par dager etterpå var hovedkort fikset, uten at jeg trengte å sende fra meg PC'en. UTROLIG bra service, og veldig bra ytelse på denne maskinen.

 

Hvilken type service avtale har du hos Dell, completeCare? Eller har du en internasjonal forsikring på maskinen? Skal selv til Australia fra sommeren av, og lurer veldig på dette med forsikring av dell maskinen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...