Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Mitt for j***** liv...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på, er om dere klarer å motivere meg opp på bena igjen, og å få til at verden fremdeles går videre? I dette øyeblikket føler jeg at mitt liv er ødelagt!

 

Whaaaat?? Ingen klinings, litt trøbbel med ein kompis, busta i snusing...OH NOES! Dude, det finnast folk der ute med REAL problems. Det du er utsett for kallast å vera tenåring. Eg trur nok du overlever.

Lenke til kommentar

For det første. Hahahahahaha.

 

For det andre, må de to vennene dine være veeeeldig gode venner...

 

For det tredje, skaff deg et sett med baller og ta det som den mannen(...) du er, hvis du er gammel nok til og kjøpe snus, kan du bare stikke til banken og ordne deg et kort selv, er du redd for og få bank tar du og grisebanker han først, er du redd for og miste jenta di, så si det til henne.

 

Og skaff deg et sett baller, gutt. Christ, livet er mer enn bare flyt.

Lenke til kommentar
[...]

Du virker litt høy på pæra - og som kjent: The higher you are, the harder you fall.

 

Det er ikke alltid vinden blåser din vei - tvert imot vil du nok erfare at den like ofte blåser den andre veien. Sånn er livet. Så du har bæsjet litt på leggen. So what? Det er faktisk menneskelig å feile, og det forstår nok dine venner og din far om du gir dem litt tid. Uansett er det ikke mulig å ha oppturer uten å ha noen nedturer, så du får bare glede deg til det går oppover igjen ;)

Lenke til kommentar
For ett par uker siden kan jeg godt kalle meg en av skolens mest populære gutt, med ekstremt høy sosial status, både på damefronten og vennefronten. Jeg ble kontaktet på alt, og alle ville ha en bit av meg.

 

Las igjennom innlegget ditt ein gong til. Trur det er bra for deg å møte litt motgang, for du høyrest ut som ein douche! Thank me later.

Lenke til kommentar
For ett par uker siden kan jeg godt kalle meg en av skolens mest populære gutt, med ekstremt høy sosial status, både på damefronten og vennefronten. Jeg ble kontaktet på alt, og alle ville ha en bit av meg.

 

Las igjennom innlegget ditt ein gong til. Trur det er bra for deg å møte litt motgang, for du høyrest ut som ein douche! Thank me later.

 

You nailed it. Et liv blir ikke ødelagt av slike bagateller - Dette er jo helt latterlig!

Lenke til kommentar

regner med du ikke er 18 enda, så syns lite synd på deg. har du penger på kontoen da? og hvor har du fått dem fra?

eneste som er litt synd er du ikke fikk deg mus... men gjennomsnitts alderen for å få seg det er over 18 for gutter så du ligger ikke akuratt etter på den fronten.

bli gammel nok du , så skal vi heller snakke om "problemene" dine da...

Lenke til kommentar

motgang er en del av livet. du må bare finne en måte å takle det på... det som ikke dreper deg gjør deg kun sterkere. det er aldri for sent å rette opp sine feil, og du har all verdens muligheter.

 

hvis venna dine skal banke deg, så ville jeg seriøst begynt å se meg rundt etter noen greiere folk å henge med.

 

hvis du vil ha dama, så er det bare å kjøre i vei. du får a sikkert... les litt i pick up artist tråden her så finner du sikkert noen løsninger ( med mindre du allerede har gjort det )

 

lykke til mann

Lenke til kommentar

Dette må være kødd. Hvis ikke, ta deg sammen og få deg litt ryggrad. Dette er ikke verdens undergang. Folk som truer med å banke folk er ikke noe særlig å ta vare på uansett.

 

Forøvrig syns jeg du virker litt bortskjemt. Disse problemene du forteller, og som fremstiller som verdens undergang tyder på en person som overhodet ikke vet hva ekte motgang er. Men alle må starte et sted, det her er veldig lite problem egentlig. Du burde greie å komme deg opp igjen ganske lett. Hvis ikke, så må du be foreldrene dine om å fjerne de putene som ligger sydd på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...