Propofol Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hvordan gjør jeg dette? ranWNvycr34 Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=ranWNvycr34 Se filmen hos Youtube Endret 23. november 2008 av ███AERO███ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du har god musikksmak. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Du har god musikksmak. Ikkesant? Men hvorfor får jeg bare opp "We're sorry, this video is no longer available" når jeg klikker på vinduet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ikkesant? Men hvorfor får jeg bare opp "We're sorry, this video is no longer available" når jeg klikker på vinduet? Fordi de som har lagt ut videoen (i dette tilfellet "TomMcraetv") har slått av muligheten til å embedde den i andre sider. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Marg og bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå