Gå til innhold

2kinds (Two Kinds) Diskusjon

Anbefalte innlegg

Vel, siden ingen har laget et emne om denne super gode webtegneserien, kunne jeg likegodt lage en..

Link for siden dens:

http://2kinds.com/

Personlig elsker jeg denne serien, og syntes den er veldig interessant, morsom, spennende og mye, mye mer samtidig. Inneholder det jeg ser på som en skikkelig god tegneserie, med tanke på karakterdesign, layout, humor, historie og handling. Får bare håpe Tom ikke ender denne utrolig gode serien, fordi den har vært noe av de mest spennende og fengende jeg har lest/sett på veldig lenge, og har gitt meg en god del latter, tårer, anger og rørt samvittighet på samme tid.

Den oppdateres hver uke på fredag, og er alltids spennende å se hva Tom vil gi oss fans hver uke. Akkurat nå er vi på den 461's side. Yay for deg, Tom! ^^ Keep on making this awesome webcomic, as your comic is appreciated by thousands of people reading it daily.

Når det gjelder litt om historien, kan jeg skrive litt om den..

Trace Legacy, som har mistet hukommelsen sin, er ute i skogen, uten å vite hvem han er, hva som har skjedd eller noe som helst i verden han lever i. Når han hører noen skrike litt bortenfor, løper han bort for å finne ut av hva som skjer. Når han kommer bort dit, ser han et menneske i en slåsskamp med en tigerjente, med pels over hele kroppen. Uten å vite hvem de er, eller hvor de er fra, hopper han forran mennesket, og sier at han skal stoppe. Mennesket, gjenkjenner han som "Grand Templar", som er lederen av "The Templars". Mennesket, som tror at Trace skal ta hånd om tigerjenta, hvorav rasen er kjent som "Keidran", tar sverdet sitt tilbake, og sier til Trace at han kan bare ta byttet. Trace, med innen aning om hva som skjer, bare står og ser på tigerjenta. Ettet å ha stirret et par sekunder, hjelper han henne opp fra bakken, og sier at hun er sikker nå. Etter å ha vært med "Flora" en stund, som hun heter, utvikler de et veldig unikt forhold, som hvor historien våres begynner.

Skrev kanskje litt mye, men jeg har så mye jeg kan skrive og tenke rundt denne webtegneserien at jeg kunne holde på i dagesvis. :)

For de som har lest den eller holder på men den, hva synes dere om den? Er den god, dårlig, hva burde vært annerledes? Gi din mening her.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...