Leakim Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Heisan folkens Har et lite spørsmål jeg: Noen som vet når vi kan forvente oss Android (Google's mobiloperativsystem) i Norge? EDIT: er vel antagligvis ingen som VET? Men for å omformulere spørsmålet litt; Når vil du anta Android kommer til Norge? Endret 23. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
Taake Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den første enheten med Android skulle vist bli HTC Dream. Den skulle komme i siste kvartal av 2008, men tror ikke det var i europa. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Den første enheten med Android skulle vist bli HTC Dream. Den skulle komme i siste kvartal av 2008, men tror ikke det var i europa. Den første enheten med Android var HTC G1 (sluppet 22 okt tror jeg). Og den ble bare sluppet i USA. Det vil med andre ord si at første Android-telefonen ER SLUPPET alt (men ikke tijengelig for oss her i Norge/Europa ) Det jeg lurer på her er om noen vet når vi kan forvente oss Android i NORGE Endret 24. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 T-Mobile G1 er også sluppet i england (UK), og ryktene har det til at vi nok må vente til første kvartal av 2009 før den dukker opp i Norge. Jeg har ikke sett noe definitivt enda, men det er jo flere mobil-produsenter som jobber med mobiler med Android, men akkurat når disse vil dukke opp er usikkert. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ok, takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå