Trainman Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har en Acer Aspire 5930G med GF 9600m gt skjermkort(nyeste driver), 3G RAM osv. Spesifikasjoner i massevis til avspilling av HD film. Men nå fungerer plutselig ikke noe. Har VLC, Media player classic med ff..(el. noe) alt hakker og henger, går ut av synk med lyd. Enkelt forklart: Ræva!! Alt fungerte for noen dager siden og jeg har ikke gjort noe med maskinen som kan forklare dette. Hvorfor??? Vanlig DVD går fint. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva slags fil prøver du å kjøre og hvilken oppløsning er det på den? Minne og skjermkort har ikke noe å si for ytelsen på videoen, der er prosessoren som er avgjørende. Din maskin har vel en Core 2 Duo, noe som skal være enn nok. Har du laderen koblet til når du prøver? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) 720P går ikke. Har laderen i. Centrino 2-kjerne. Har også i oppgavebehandleren økt prioriteten til VLC og på affinitet står begge prosessorene haket av. Fungerer faktisk greit med windows media player. Endret 23. november 2008 av Trainman Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde problem før siste oppdatering av vlc. Fungerer fin med siste versjon. Har du siste? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Jepp. Siste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå