Super-Nisse Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei, det var en som viste meg cheap monday bukser til 500kr som var veldig kule, men størrelsen var 25-32 så jeg lurer på om det passer meg- Jeg er ca 155 cm høy. (hvet jeg er veldig lav) Kjøpte nylig meg noen diesel bukser i størrelse 32 i lenght og 28 i wrist og de pasett ikke, men dama i butikken la dem omm sånn at det passa. Viss dere finner ut at det ikke passer for meg, kan dere da anbefale noen bukser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 På kva for ein måte passa ikkje dei Cheap Monday-buksene? Var dei for lange eller for vide i livet? Kjøper du ei bukse som er 32 i livet når du sjølv er 28 vil nok buksa vere litt for stor. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Man kan ikke si om det passer deg når man ikke vet hvor bred du er. 32 er antakeligvis for langt for en på 155 cm. Ellers er det mulig 25 i livet passer, for enkelte av CM-modellene er litt store i størrelsen. Men det beste hadde vært om du kunne dratt innom en butikk og prøvd selv.Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Man kan ikke si om det passer deg når man ikke vet hvor bred du er. 32 er antakeligvis for langt for en på 155 cm. Ellers er det mulig 25 i livet passer, for enkelte av CM-modellene er litt store i størrelsen. Men det beste hadde vært om du kunne dratt innom en butikk og prøvd selv.Hvor i landet bor du? Bor litt utenfor Bergen, jeg pleier og være i bergen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Stikk innom Pepper i byen, de har CM-bukser. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 32 i lengden er nok litt vel langt for deg tror jeg. Bruker selv 32 i lengde (og vidde ), og det er akkurat langt nok. Er omtrent 175 - 180 høy. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 er litt over 180 høy og bruker 34 xD Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Stikk innom Pepper i byen, de har CM-bukser. Tusen takk, Pepper ser ut til å ha bukser som passer meg. (24 vil nok passe meg) Men hvor ligger egentlig denne Pepper? På torge? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men hvor ligger egentlig denne Pepper? På torge? Christies gate 9. Man kjører forbi når man tar bussen mellom festplassen og bystasjonen. Et par minutters gange fra festplassen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg har et forslag for å finne ut hvilken størrelse du bruker: 1. Dra til en butikk 2. Prøv bukser 3. Kjøp buksen/-e som passer og du synes er fine Jeg har prøvd, og tro meg, det pleier å gå bra Endret 26. november 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå