Radi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei. Jeg vurdere innkjøp av ny mobil og server. Jeg har en bærbar pc fra før, (relativt ny og god) Alt tre enhetene skal kunne kommunisere på forskjellig måte. Se vedlagt bilde for hva jeg har tenkt og lurer på. Kom gjærne med innspill og ideer. Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Håper noen har svar på det jeg lurer på. En annen ting jeg lurer på er hvor opptimalt denne løsningen vil fungere. F.eks som hvordan vil hastighet mellom de forskjellige enhetene være? Hvilke min. specs. på hardware trenger jeg på serveren? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Ikke noe svar? Ingen innspill, ideer eller forslag? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du kan jo se på Windows Home Server. Komplett, HP pluss mangen andre levere denne klar til bruk for ca 5000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå