SkummelType Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis den er i orden så er det jo ikkenoegalt i å kjøpe den, dog har den gammel Prossesor. Ville nok valgt en Core 2 Duo da. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis den er i orden så er det jo ikkenoegalt i å kjøpe den, dog har den gammel Prossesor. Ville nok valgt en Core 2 Duo da. Prossessoren er jo råd å oppgradere for et par hundre lapper. Men tror jeg skal legge inn bud på den der. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis den er i orden så er det jo ikkenoegalt i å kjøpe den, dog har den gammel Prossesor. Ville nok valgt en Core 2 Duo da. Prossessoren er jo råd å oppgradere for et par hundre lapper. Men tror jeg skal legge inn bud på den der. Skulle PC-en være basert på AMD 939 sokkel så kan ikke CPU-en oppgraderes. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis den er i orden så er det jo ikkenoegalt i å kjøpe den, dog har den gammel Prossesor. Ville nok valgt en Core 2 Duo da. Prossessoren er jo råd å oppgradere for et par hundre lapper. Men tror jeg skal legge inn bud på den der. Skulle PC-en være basert på AMD 939 sokkel så kan ikke CPU-en oppgraderes. Strømforsyning: Hiper Type-R 580W (Sort): http://tinyurl.com/5tlul5 Hovedkort: MSI K8N SLI-FI, nForce4 SLI, Socket-939 Forklar gjerne hvorfor. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi det er flere år siden AMD sluttet å produsere CPU-er med 939 sokkel. Har ikke sett en eneste i butikken de siste 18 mnd. Du kan muligens få tak i en på bruktmarkedet, men det er uansett noe mer risiko, og i tillegg er de relativt dyre, du må fort regne 800 kr og oppover for en mindre oppgradering. Ellers har PC-en en PSU som har et frynsete rykte, og minne er forrige generasjon. Nei, ikke noe godt kjøp etter min mening. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Okei. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå