123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Foreslår Metallicas "Dyer's Eve", "The God That Failed", "Of Wolf And Man" eller "Don't Tread On Me". "All Nightmare Long" er en knalllåt og funker bra som "tenningsvæske" En til kan være Tool med "Jambi". Metallica synes jeg ikke funka så bra, men mulig fordi jeg ikke er så glad i mettalica heller da... Men så har du et bilde av Crouch i avtaren også da Den skjønte jeg ikke du. Han liker ikke Metallica fordi han har Crouch i avataren ..? :-/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Crouch har sikkert dårlig smak når det gjelder musikk. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Crouch har sikkert dårlig smak når det gjelder musikk. o_Ô Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja ... Han er jo god på robot dance, så liker vel den type musikk >.< Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) EDIT! : HELT FEIL TRÅD! SORRY! :'D Endret 9. desember 2008 av Technology Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vi spilte av champions leauge sangen over megafon når vi gikk ut på banen. Gjett om motstanderen ble redd da. Ellers så bare kødder vi før kamper, kødder i kamper, og etter kamper. Foresten så blir det vist spilt samba musikk i Real Madrid garderoben før kamp. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Foreslår "Stroke the shaft" med Turbonegro Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den skjønte jeg ikke du. Han liker ikke Metallica fordi han har Crouch i avataren ..? :-/ Latias har skjønt det. Sist jeg var sammen med Peter så slo han på anlegget i bilen sin, det som kom ut var techno og det er jeg ikke så veldig glad i, og derfor jeg sa det Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Rage against the machine - killing in the name of Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå