Gå til innhold

Problemer med oppdatering av iTunes

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd på alle måter å oppdatere til siste versjon av iTunes.. når versjonen er lastet ned og skal installeres går ikke dette. Feilmeldingen kommer stadig tilbake: "ugyldig stasjon D:/ "...og jeg har ingen D stasjon på min stasjonære PC.(Og det er heller ingen "rulle-meny" for å få frem C-disk)

Jeg lastet ned uten problemer på min Laptop. Ikke kunne jeg gå i shop og laste ned en melodi heller, fikk feilmelding der også.(Noe om ikke nok hukommelse). (Jeg har 2GB RAM på maskinen)

Jeg har gått inn i programmene og kjørt reparer. (Her kommer også opp "Ugyldig stasjonD). Jeg får vel bare greie meg med versjon 7.0 da, den fungerer til sitt bruk, og jeg har mye liggende i library der.

(Hvis jeg avinstallerer hele, må jeg vel bruke CD'n og installere iPod og alt på nytt da, mister kanskje library også?).

Renset register på CCleaner her forleden, kanskje jeg har fått av noen viktige drivere eller hva det kalles? Og det vet jeg ikke hvordan jeg skal få på igjen :( ...noen som har løsningsforslag?

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...