Pandaanders Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fragment er et band fra Oslo, spiller musikk i samme gate som Opeth og Daylight Dies etc. Vi er nettopp ferdig med vår første demo, Serenity Now. Den ligger her: www.myspace.com/fragment000 Blir glad for tilbakemelding og konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Må sei at eg syns musikken virka veldig inspirert av Opeth, noko som i mine auge kan vere både positivt og negativt. Når eg høyrde på Serenity Now var det veldig bra, dessverre heilt til den rolige synginga begynte rundt 3 min. inn i songen. Det virka på ein måte litt "slapt" og "pinglete", men det får vere mi meining. Ellers veldig bra spelt! Veldig avslappande og groovy musikk. Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Takk for din tilbakemelding, Milanjo! Det er vanskelig å ikke bli inspirert av Opeth ;-) Dette er ganske gamle låter, og vi håper å komme nærmere en egen sound på de som vi lager nå for tiden. Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå