TheBoxhead Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vært på hyttetur og tok meg en fototur i solnedgangen. Fant dette motivet. Er nok en del og pelle på rent teknisk, Men det jeg ønsker meg tilbakemelding på er om motivet er godt eller er det en udugelig klisje ? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Motivet syns jeg er greit nok, men syns bildet ble litt rotete. vet ikke helt hva som gjør det. Men ender opp med å se litt på haugen foran, så litt på det mørke i midten, og tilslutt på det lyse bak. Ser også at horisonten er litt skjev . Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg ser motivet og liker det.. Men det framstår litt rotete sånn som det er nå. og jeg lurer på om det har noe med at horisonten akkurat går over treverket. og Trur dette hadde vært bedre om du hadde senket deg ned noen cm så horisonten forsvant bak Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Blir kansje litt i overkant mye hauger der ja, pluss at jeg er enig i at det hadde vært bedre om jeg hadde senket meg med en centi eller to for og hindre at horisonten såvidt syntes. Flott og nyttig med kritikk så keep it coming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå