Ronnyjo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Orker ikke å spille igjennom hele spillet og vil heller ha tilgang til alle sangene asap Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned en save game som har unlocket alle sangene? Jeg søkte både på forumet og på google men fant ingen Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hadde en bra side til slike saves, men har dessverre glemt den Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er jo en kode som gir deg ALT på GH3, sjekk www.gamewinners.com. Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Det er jo en kode som gir deg ALT på GH3, sjekk www.gamewinners.com. Prøvde koden der både for europa og nordamerika flere ganger, men fikk ikke noe unlock. Gikk inn på options-->cheat-->Enter cheat-----> trykte inn koden og avsluttet med 'start' knappen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den funka på kameraten min sin (det var xbox 360 da) men trykka du en streng og tok den greia opp eller ned en gang? Så det kom en lyd? Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Den funka på kameraten min sin (det var xbox 360 da) men trykka du en streng og tok den greia opp eller ned en gang? Så det kom en lyd? Nei jeg bare trykte farvekodene Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du må strumme notene - som om du skulle spille. Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Du må strumme notene - som om du skulle spille. Prøvde det og, men funka ikke det heller. Prøvde flere cheats men ingen ble aktivert Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da gjør du noe feil Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Da gjør du noe feil Antagelig Men hva Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da gjør du noe feil Antagelig Men hva Hmm, jeg fikk ikk til det samme på Wiien min når en kompis med spillet kom en tur med GH3. Du må spille det gjevnt og rytmisk tror jeg det var jeg gjorde feil. Øv det inn på først elns. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå