Heffer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei. Dette er sikkert et litt rart spørsmål, men jeg bruker 46 - 47 i sko, og skal være i mellom amerika i 4 måneder. Så spørsmålet mitt er, må jeg ha med meg sko for hele oppholdet eller tror dere jeg kan få kjøpt det der nede. Sliter nok med å skaffe meg sko her i landet, og tenkte jo at folk fra mellom amerika er fort litt mindre en oss. Hvis noen greier faktisk å svare meg så takker og bukker jeg! Lenke til kommentar
Star Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kan vel bestilles.. Zappos.com har mye sko og store størrelser God service og hurtig frakt - brukte dem da jeg bodde i USA. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg bruker også 47 i sko. Det er generelt lettere å oppdrive der enn her hjemme, synes jeg. En sør-amerikansk 46 er for meg ganske stor. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg bruker også 47 i sko. Det er generelt lettere å oppdrive der enn her hjemme, synes jeg. En sør-amerikansk 46 er for meg ganske stor. Fantastisk! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå