michael691 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jepp. Satt i stua fra kl 17:46 til 21:32 og kl 18:04 så jeg et stjerneskudd på andre siden av Drammen, Så gikk det da et par timer (kl 20:56 eller noe) Kom det et til stjerneskudd på samme sted! Dette var veldig merkelig. Kanskje det var en UFO Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Stjerneskudd er hele tiden så lenge man bare ser etter. Jeg og et par venninner så etter i 20 min, hele tida. Og da kom det ti-talls av de. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Possible Swampgass or a weather balloon. Brb, IM MAKING... TOAST! *Invader Zim* Noen av disse irdium flares som stemmer med det du så? Et ekte stjerneskudd går veldig fort over himmelen. En satelitt går saktere... Veldig lavt høyde på Irdium 76 klokken 18:06. Kanskje det bare var stjerneskudd du så... http://www.heavens-above.com/iridium.asp?D...t=20&tz=CET Endret 23. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå