Gå til innhold

Hvilke spill bør jeg kjøpe?


deathshot

Anbefalte innlegg

Trenger et nytt spill snart, så jeg lurer på hvilke spill jeg burde kjøpe? Nevn flere, trenger spill som har mulighet for online spilling.. Ikke ta med de spillene som står i signaturen..

 

Liker faktisk alle spill, bortsett fra singstar, og sånne spill der man har tid på seg, greit med at det er tid, men at det ikke skal være så vanskelig å slå tiden..

Takk på forhånd

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Far Cry 2, CoD5: World At war, Fallout 3, Resistance 2, Tom Clancys Endwar, Saint Row, Assassins Creed, Rainbow Six Vegas 2...ja det var alle de gode spillene jeg kom på i farta...

Enig, selvom det ikke heter CoD5, bare CoD. Dessuten synes jeg at CoD4 bør nevnes, Battlefield Bad Company, Warhawk..

 

SuperStardustHD på PlayStation Network vil du nok like også, siden du liker spill der du har tid på deg el.

Lenke til kommentar
Takker.. Får gå for CoD World at war, LBP og Midnight club.. Trenger ikke Bf:Bc når jeg har CoD4

Jo, for storyen i BF:BC sparker CoD4 til... Utrolig morsomt. Dessuten er CoD4 mer basert på en karakter på spesialoppdrag, i BF:BC føles det mer som en krig, du kan kjøre alle mulige kjøretøyer og online er helt sjukt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...