panman Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Har plutselig fått fullt av gule, loddrette striper på skjermen min. De vises bare når bakgrunnen er hvis. I tillegg vises det mange blå prikker på svart bakgrunn. Skjermbildet kan plutselig forsvinne, for så å komme tilbake igjen. Dessuten vises lenger ikke bilde i directx-modus. Generelt sett er det svært mange artifakter når det vises video. Dette problemet kom som sagt helt plutselig. Skjermkortet jeg har er et nvidia 8500gt (uten vifte). Jeg har god grunn til å tro at det ikke er skjermen det er noe galt med. Noen som har noen tips til hvor feilen kan ligge? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er software-feil hvis disse gule stripene ikke vises når boot-screenen vises. Prøv å slette driveren helt og installer på nytt igjen, se om det hjelper. Lenke til kommentar
panman Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Artifaktene vises allerede under POST-en, så da er det vel fort en hardware feil.... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hmm, da ville jeg kontaktet levrandøren du kjøpte kortet fra og be om reklamasjon og sende det inn til service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå