Gå til innhold

Dead Rising Billig?

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for tilbudet, det er bestillt:) har aldri spillt spillet før, men digger zombie slakting som resident evil osv, blir jeg fornøyd?

Hehe - liker RE spillene jeg også. Men dette er litt annerledes, desverre så fant jeg ikke helt ut av "save" opplegget helt så jeg har ikke spilt det så mye. Men jeg skal prøve mer seriøst om ikke så lenge. Tror det kan lønne seg å lese litt om spillet på forhånd.

Men det var jo artig når jeg tok en tur utenfor kjøpesenteret og fikk tak i en sprek grassklipper :dribble:

Lenke til kommentar

Ja, dette er det beste spillet jeg har spilt til 360en. Rundet det for andre gang her om dagen, og merket virkelig hvor mye jeg hadde forbedret meg når jeg så på hvor mange fler overlevende jeg reddet. Husker også

Hvordan jeg slet så sykt med de to siste bossene, men de var bare utrolig lette nå.

Savesystemet er veldig bra, og gjør at du må forberede deg før du løper ut. Selv om det faktisk er en hel del savesteder spredd rundt her og der da, på doer... Men AIen er DET verste jeg har opplevd i et spill. Det er et herk å frakte overlevende rundt. De elsker å oppsøke fare.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Dette er imho det beste spillet som er sluppet på X360, smør deg med tålmodighet til å begynne med, men etter du har bygd opp gubben din litt (og gjerne startet på nytt i frustrasjon med samme gubben), så er det bare kos!

Jepp, bygge opp gubben litt er det jeg skal satse på i neste runde :)

Lenke til kommentar

Dead Rising er et av de bedre xbox 360 spillene jeg har spilt, eneste jeg syns er dårlig med spillet er save systemet. Som kun lar deg ha en save per profil. Spillet har også de beste achievements'ene jeg har vært borti, nesten alle av de er morsomme å utføre :)

PS: Kan være litt vanskelig i starten, men etterhvert som du skaffer deg litt fete items, og lærer deg et par nye triks og tåler mer så er spillet utrolig morsomt. Sjekk ut anmeldelse på www.gamespot.com

Kos deg med spillet, det gjorde hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/33609...ng/Product.html

159,- og ingen frakt. Play.com er GENIALT!

De er også UTROLIG treige til og levere. Siste 4 ordre jeg har hatt hos play har tatt mellom 2-3 uker før de kom, og det har vært lager vare. Så ikke bestill noe hvis du har hastverk :hrm:

Jeg har bestilt MYE der og det lengste jeg har ventet var 6-7 dager. Fikk "Gears of War" i dag, to dager etter jeg bestilte

Lenke til kommentar
Fra play.co.uk?! Wow... :D

Hehe, neinei, var fra dvd.co.uk, aldri hørt om de engang, så er overrasket, kommer nok til å bestille derfra ja :) Men aldri hatt noen store problemer med play.com. Godt å ikke måtte tenke på frakt.

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...