Gå til innhold

[Løst]billig mp3 spiller til lillebror

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den ser grei ut.

men har sett litt på en Trekstor i.Beat Move,men finner ingen tester av den, så jeg har ingen anelse om den er noe tess.

den er billig, kan vise video og bilder.

Noen som har den eller vet noe om den?

Endret av msjulie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ja, den ser grei ut.

men har sett litt på en Trekstor i.Beat Move,men finner ingen tester av den, så jeg har ingen anelse om den er noe tess.

den er billig, kan vise video og bilder.

Noen som har den eller vet noe om den?

Hold deg unna. Trekstor har bare én spiller laget av trekstor, resten av kinesiske dritspillere de har klistret navnet sitt på. helt ubrukelig.

Den som ultimatdeskjet viser til har forøvrig video, men er også helt ubrukelig. Den er billig fordi den er tåpelig dårlig, skjermen er så lavoppløst at du kan slå ihjel folk med de individuelle pikslene. Jul er tid for gjerrigknarker, og du gjør bare broren din en bjørnetjeneste ved å kjøpe noe helt ubrukelig. Beste valget ditt per i dag er http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_sour...1148&site=6 uten tvil, selv om det blir 550 med porto. Da får han både en super spiller og samtidig ørepropper som er brukbare. Det er ikke noe halveis i nærrheten av den der som kan matche noen av funksjonene. Den er priset lavt (vtilsvarende spiller koster ca 800 + porto ) fordi det er en utgående modell, men fortsatt 110% brukbar. Til 500 kr får du vanligvis ellers bare spillere som er verdt 500 kr, og det er absolutt ikke noe du bør satse på ved mindre du hater broren din eller er villig til å droppe videokriteriet.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Tror kanskje han ikke kommer til å bruke video.( han er 9 år). har selv en mp3 som kan vise video, men har aldri brukt det foruten det som fulgte med.

Men tror han synes det hadde vært kult å hatt en som kunne vist bilder:)

vanskelig å velge synes jeg. Klarer ikke å bestemme meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ikke så veldig vanskelig. Trenger han ikke fargeskjerm, kjøp en sansa clip. trenger han fargeskjerm, gå for sonyen. Det er ingen spillere i den prisklassen som klarer å konkurrere med de to spillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...