anaconda Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kims sier at deres chips smaker bedre, og er bedre for meg da det er laget med 100% solsikkeolje. Smaker godt gj;r det. Men er det bedre for meg_ Det er like mange kalorier som annen chips. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kcal messig er det nok like mange, for fettet er der fortsatt. Men solsikkeolje skal vell være bra for kroppen, sikkert mindre mettet mett og mer enu/fleru. Så aktiv som jeg er skal kostholdet mitt bestå av 30% fett, så da drikker jeg olje, som inneholder 899kcal per 100gram, men det er fortsatt bra for kroppen. Selvfølgelig legger man på seg av dette også om man kommer i kcal overskudd, men da må du prioritere å fjerne noe annen mat den dagen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Potetgull er en type mat som man bør spise såpass sjelden at slike forskjeller ikke får noen betydning. Spiser du for mye, kan det kanskje ha noe å si. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) stemmer, chipsen innheloder mer av det "sunne" fettet. før ble vel palmeolje brukt, og dette er vel bortimot det værste du kan bruke Endret 23. november 2008 av toazty Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Shipsen inneholder mer av det"sunne" fettet, men det betyr ikke at man kan spise så mye man vil hver dag. Man må være like måteholden som før. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Så aktiv som jeg er skal kostholdet mitt bestå av 30% fett, så da drikker jeg olje(...) Off topic, men hva slags olje? Er det ikke vanskelig å få i seg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Høres kanskje ikke bra ut, men er snakk om selolje som er den beste oljen for kroppen. Holder for nesa, klart med et glass saft som går rett ned etterpå Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 dette at det er bedre for deg er bs. like mange kalorier som før. så ikke løp og kjøp... Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 det er ikke bullshit. Det er IKKE ett fett. solsikkeolje er ganske enkelt lettere forbrennbart enn andre typer. Skal du kjøpe potetgull så anbefaler jeg solsikkeolje ja. Ærnæringsmessig anbefaler jeg ikke potetgull i det hele tatt, men det er jo sunnt for sjela Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 dette at det er bedre for deg er bs. like mange kalorier som før. så ikke løp og kjøp... Som de sier er det forskjellige typer fett. Noen er bra for deg og noen er ikke bra for deg. Solsikkeolje inneholder en fettype som er bra for kroppen din. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 solsikkeolje inneholder ikke fett som er bra for deg.. men et fett som er bedre for deg enn den palmeolja de brukte før.. det også den olja ALLE frityrer bruker, så nuggets med rent kyllingkjøtt , pommes og en appelsin juice på maccern er ikke så sunt som enn kanskje tror.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå