Gå til innhold

BK: Munkene i Abbey Square

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største ankepunktet jeg har mot bildet er tittelen, siden jeg umiddelbart assosierte det med nonner. Men temmelig vittig da. Det er jo ikke noe nytt at du har øynene med deg når du spaserer rundt, noe dette er et klart bevis på.

Nesten så morsomt at det er "second to nun".

Lenke til kommentar

Jeg var som sagt på vei for å ta noen bilder av en kloster-ruin; men er ikke sikker på om de blidene er noe å vise frem. Må ruge litt på det. For å komme til ruinene så var det greit å velge veien som heter Abbey Square (Go figure); Disse krabatene står ved siden av en kirke; og jeg syntes de så ut som en klynge med munker som står ute å fryser (har et slikt bilde i bakhodet). Dette var det utsnittet som fungerte best (hadde med kun 28mm og 85mm). Men det er mulig at etn annen vinkel med den særegne kirken ved siden av kunne fungere. Time will show; JEg får forhåpentligvis muligheten til å ta flere bilder.

I alle fall, takk for kommentarene; hyggelig at dere satte pris på litt britisk humor hverdagen. Det er og godt at det var fler enn meg som så likheten mellom rørene og munker/nonner.

Tom

Lenke til kommentar

Likte tittelen, men assosierer 'munkene', dine mer med fektere, eller enda bedre: Kendo. Morsomt bilde og nok en gang godt observert. Det er fint med slike finurlige møter med en ellers så trist og grå hverdag (derfor lettere ironisk at bildet er i s/h, hehe.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...