tomsi42 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Var en på tur for å se på noen kloster-ruiner i dag. På veien fant jeg disse "munkene". 1/500s, f/4, 85mm, ISO 200 EOS 350D + EF 85mm f/1.8 Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, morsom de munkene der...men hvor er kloster-ruinene? RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Et ganske morsomt bilde. Det er godt det finnes litt humor i England, for de har det ganske trist ellers. Artig sett, og jeg tipper du måtte gå så nært på grunn av omgivelsene. Sorthvitt passer nok best her, ja. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tittelen på bildet synes jeg er knallbra. Godt observert dette. Har ikke så mye mer å tilføye egentlig. Humret godt av dette. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det største ankepunktet jeg har mot bildet er tittelen, siden jeg umiddelbart assosierte det med nonner. Men temmelig vittig da. Det er jo ikke noe nytt at du har øynene med deg når du spaserer rundt, noe dette er et klart bevis på. Nesten så morsomt at det er "second to nun". Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Artig bilde. Fin vinkel. Lurer litt på om bildet har en dypere mening mtp tittelen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Jeg var som sagt på vei for å ta noen bilder av en kloster-ruin; men er ikke sikker på om de blidene er noe å vise frem. Må ruge litt på det. For å komme til ruinene så var det greit å velge veien som heter Abbey Square (Go figure); Disse krabatene står ved siden av en kirke; og jeg syntes de så ut som en klynge med munker som står ute å fryser (har et slikt bilde i bakhodet). Dette var det utsnittet som fungerte best (hadde med kun 28mm og 85mm). Men det er mulig at etn annen vinkel med den særegne kirken ved siden av kunne fungere. Time will show; JEg får forhåpentligvis muligheten til å ta flere bilder. I alle fall, takk for kommentarene; hyggelig at dere satte pris på litt britisk humor hverdagen. Det er og godt at det var fler enn meg som så likheten mellom rørene og munker/nonner. Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Likte tittelen, men assosierer 'munkene', dine mer med fektere, eller enda bedre: Kendo. Morsomt bilde og nok en gang godt observert. Det er fint med slike finurlige møter med en ellers så trist og grå hverdag (derfor lettere ironisk at bildet er i s/h, hehe.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå