izziebelle Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Min splitter nye HP pavillion PC har vært på rep. nå. Fikk en faktura hvor det stod: Replaced MB, Updated bios.. Og siden jeg er grønn på datagreier så lurer jeg rett og slett på hva det betyr. Har ikke vært å henta dataen enda så jeg vet ikke helt status på den. Betyr det at de har måttet fjerna ting som har ligget inne på dataen før i form av mine private filer, bilder o.l?? Lenke til kommentar
bluefire Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Min splitter nye HP pavillion PC har vært på rep. nå. Fikk en faktura hvor det stod: Replaced MB, Updated bios.. Og siden jeg er grønn på datagreier så lurer jeg rett og slett på hva det betyr. Har ikke vært å henta dataen enda så jeg vet ikke helt status på den. Betyr det at de har måttet fjerna ting som har ligget inne på dataen før i form av mine private filer, bilder o.l?? Updated BIOS betyr at de har oppdatert BIOS systemet, som har veldig lite med harddisken å gjøre. Replaced MB vil jeg tro at de har byttet ut hovedkortet, noe som ikke har noe som helst med lagring av data. Hvorfor måtte du levere dataen inn først og fremst ? EDIT: Replaced MB Endret 24. november 2008 av bluefire Lenke til kommentar
deer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Replaced MB (Mother Board) = bytta hovedkort. Alle data du hadde lagret skal være der Lenke til kommentar
izziebelle Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Den ble sendt inn fordi skjermen var svart. altså dataen funka men ville ikke koble til skjermen Ja da håper jeg at de har sluppet å slette noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå