Bya Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Fable 2 og The Last Remnant, begge kjøpt på EB Games. sistnevnte kjøpte jeg jo på Fredag så det burde vel gå bra? Endret 23. november 2008 av Shemhazai Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, du kan det, men du må nok ut med et mellomlegg. Vil tippe du kan få 300kr (pr. stk.) for spilla dine, og nye koster vel en 5-600kr. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fable 2 og The Last Remnant, begge kjøpt på EB Games. sistnevnte kjøpte jeg jo på Fredag så det burde vel gå bra? hvorfor skal du bytte Fable 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fable 2 og The Last Remnant, begge kjøpt på EB Games. sistnevnte kjøpte jeg jo på Fredag så det burde vel gå bra? hvorfor skal du bytte Fable 2? fordi det kan være mennesker som synes det er kjedelig, slike som meg! har byttet det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå