Olgadolga Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) (Om tråden er feil plassert, vennligst flytt den eller steng den) Jeg vet at det er enkelte programmerere her inne som er ekstremt flink på det de gjør. Så da lurer jeg på; Teoretisk sett, ville noen her klart og lage kaos/ødelegge/endre verdier og generelt fucke det tekstbaserte nettspillet Nordicmafia opp? Sier ikke at noen skal gjøre det, men er det mulig? Er spillet såpass bra beskyttet at det ville vært umulig? Logg inn og se hvordan det ser ut: www.Nordicmafia.net Brukernavn: Luca-Brasi Passord: ødeleggnm Endret 23. november 2008 av Olgadolga Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Eg trur ikkje du har lovt å spørje om slikt på dette forumet dessverre. Endret 23. november 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Du forventer altså svar fra en eller annen "superhacker" om hvordan du skal ødelegge et spill tusenvis spiller daglig? Dream on. "Hei jeg hater wow kan noen hacke det for meg så det blir ødelagt kthxbye" Endret 23. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Du forventer altså svar fra en eller annen "superhacker" om hvordan du skal ødelegge et spill tusenvis spiller daglig? Dream on. "Hei jeg hater wow kan noen hacke det for meg så det blir ødelagt kthxbye" Sa jeg at jeg skulle ødelegge spillet? NEI. Jeg spurte om det var MULIG. Og jeg vil ikke vite hvordan man ødelegger et nettspill. Jeg vil bare simpelthen vite om noen hadde klart det. Så lær deg og lese, takk. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Han spør bare om det er mulig, noe jeg vil si det absolutt er. Svært vanskelig såklart, men ikke umulig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Når subjekt sier "Hvordan ødelegge et nettspill?" indikerer det jo at tråden er om nettopp hvordan ødelegge et nettspill. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Han spør bare om det er mulig, noe jeg vil si det absolutt er. Svært vanskelig såklart, men ikke umulig. Bytex: Som sagt, lær deg og lese. Gjerne hele tråden før du poster. Noob. Det er egentlig litt sykt og tenke på all den makten smarte datafolk har. De kan ødelegge de fleste sider og lage helvette. Men samtlige av alle supersmarte crackere nekter og gjøre slikt, tro hvorfor? Er de arrogant? Vil de bare vise hvor mye informasjon de sitter på uten og gi en eneste en smakebit av hvordan man faktisk kan cracke pentagon? Eller er det samvittigheten eller at det er umoralsk? Hva tror du? Endret 23. november 2008 av Olgadolga Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvorfor skal man måtte ødelegge et spill? Er det virkelig folkene bak spillet som må lide for småunger som deg ønsker å ødelegge det? Trenger ikke skjule spilleavhengigheten. Slutt heller. Dette beviser i og for seg at småunger i dag trenger tiltak mot absolutt alt. Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vel. Hvis det er en trøst så har du klart å "ødelegge" rssfeeden min to ganger idag med samme spørsmålet tror du virkelig at det er en smal sak å ødelegge en nettside.. sql injections og whatnot? hvordan tror du internett hadde fungert idag viss det bare var å paste et par linjer i et program åsså gikk google/msn etc til h*** ? det er lite som er umulig. Spørsmålet er om det er verdt det. Hvorfor gjør ingen det? De fleste av oss kan drepe et annet menneske viss vi virkelig vil. sånn syyyyk makt. Hvorfor gjør vi det ikke? Straffen? Moral? Hva er det med deg og de destruktive tendensene? Drev du å rev sund bamsene dine da du var liten? Er du blitt banna fra nm og skal ha din søte hevn? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I en annen (nå stengt) tråd spør trådstarter direkte om hvordan man cracker et nettspill, og ulover til og med belønning til de som kan hjelpe han/hun med det. Vil tro at denne tråden bare er en enkel omskriving for å prøve å omgå reglene. Denne tråden stenges følgelig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg