thos Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 hvordan kan man "se" in i andre dataer. liksom se på hva folk driver med på sin data Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du kan jo bruke telnet til å snoke litt rundt da. Men du kan ikke se direkte hva folk driver med. Lenke til kommentar
thos Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 jeg gikk til et forum med samme navn så prøvde jeg å skrive net view så skule det komme opp noen navn men det eneste som kom opp var listen over server for denne arbeidsnavnet er ikke tilgjengelig nå. det som skule skje er at det skule komme noen navn på dataer også skule jeg skrive shutdown -m \\navn på data -s. vet du hvorfor det ikke kom noen navn. Lenke til kommentar
thos Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 en anen ting hva er telnet??????????? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Telnet er en nettverksprotokoll for tekstbasert kommunikasjon. For å være ærlig så gidder jeg ikke gi deg et utførende kurs i hvordan du skal bruke denne til å kødde med andre. Lenke til kommentar
thos Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 okey helt greit Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Siden målet ditt er å snoke og ødelegge for andre så stenges denne tråden, da den strider mot våres retningslinjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg