Rincewind76 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Når jeg bruker Vista Media Center så har jeg problemer med å spille av videofiler. Den spiller av filer jeg har tatt opp selv, men spiller ikke av avi i divx-format eller .mkv-filer. Windows mediaplayer spiller fint av avi-filene, men ikke mkv-filene. Har installer cccp(codec pack), og alle formatene spilles av fint i mediaplayer classic. Skulle gjerne fått til å spille av alle filene i Media Center, noen muligheter for dette? Trodde det var mediaplayer som stod for avspillingen, og synes det er litt pussig at den ikke tar de vanlige avi-filene...? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Installer Media control plugin for windows vista media center Og deretter eventuelt last ned nyeste FFDShow decoder. Endret 23. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Det fungerte heller dårlig, får bare feilmelding ved oppstart... Men glemte å nevne at det er x64. Linken til ffdshow for x64 på samme side som linken din fungerer ikke, noen som vet hvor jeg kan finne riktig versjon for x64 som er kompatibel med Media control plugin? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Her tror jeg du få nyeste ffdshow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå