Arteju Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Vel Jeg har en Outlander 2008 modell med mitsubishi sitt MMCS multimedia system med 30 gig hdd. Det virker veldig greit. Men jeg irriterer meg grønn over et par ting. Man kan spille av MP3 CDer, men det går ikke an å kopiere mp3filer til hdden. Det eneste den kopierer er orginalcder som den begynner å rippe automatisk selv. Hvor idiotisk er det!!!! Da må man til med et utall orginalcder for å fylle hdden, isteden for å bruke et par MP3 cdplater. ^^ Blir sikkert fikset i 2009 modellen, men det hjelper ikke meg Menmen., skal overleve det. En CD-RW plate og et 40talls brenninger ordner tilslutt den biffen Men Har prøvd å brenne ut en standard audio CD, for å få lagt inn musikk på HDD. Men sangene blir lagt inn på HDD uten noen trackinfo som artist, sangnummer/tittel osv. Noe som er veldig kaotisk og rotete. Er det jeg som gjør noe feil her, eller fungerer mmcs rett og slett slik at man ikke får Trackinfo og slikt på Musikkbibilotek sangene???? Er jo i så fall veldig irriterende, ettersom trackinfo på mp3plater blir vist helt fint... Håper noen har noen erfaringer med dette. Endret 24. november 2008 av Arteju Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Trackinfo er på ingen måte en del av lyd-cd standarden. Ikke enkelt å vite hva man ripper da (for cd-spilleren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå