Sovesofa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Lurte egnetlig bare på om noen vet åssen poeng regnes? i tillegg til karakteren på en måte - var vel noe snakk om at dette skulle bli borte? og vi som gikk ut av VGS i 2008 var de siste som skulle regne med poeng? si at jeg har 4 i snitt, og har 7 poeng tilsammen extra: (fordypning og realfag) vil det si at jeg da får ett snitt på 4.7 ? eller åssen er regnes dette? og får man poeng for å ha førstegangstjeneste eller må man ta befalskole da? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 poeng er karaktersnittet*10+tilleggspoeng Forsvaret gir noen poeng. Hvor mye varierer ut i fra hva du gjør. husker ikke akkurat hvor mye det var for hver enkelt tjeneste. Lenke til kommentar
Mort83 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 du får 3 poeng for forsvaret. jeg gikk på folkehøgskole, man får 3 poeng for det også.. gjør du begge deler får du kun 3 poeng uansett. du får alderspoeng også. 2 per år etter fylte 20 tror jeg. Maks 8 alderspoeng. Se www.samordnaopptak.no Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 ahh, oki, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå