Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Tok dette bildet istad. Fikset bort en liten svart flekk i PS. F6.3 18mm 1/200 ISO 200 Hva synes dere? Ble ikke helt fornøyd, men det blir jeg aldri Endret 23. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dersom du ikke ble helt fornøyd, hadde det vært greit å utdype hva som burde vært bedre... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg spurte hva dere syntes om bildet, ikke meg selv Endret 23. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg tror jeg forstår hva du mener. Det er litt kjedelig og blasse farger? Hva med å prøve å gjøre de mørke partiene mørkere, og "sprite opp" fargene på himmelen litt? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Estetisk lett blir det langt bedre med litt enkel redigering, men det er som tittelen sier tamt. Det gir meg ikke så veldig mye. Det er dog bedre enn mange andre solnedgangsbilder, med disse kranene perfekt plassert etter tredelingsregelen og speilbildet av dem i vannet. Her er et forslag til redigering, håper det er greit. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ok, min mening er at; Jeg syntes bildet er rent og pent, men dessverre kjedelig.. Siliuetten og speilingen samt fargene i bilde er gode, men jeg får dessverre følelsen av å ha sett det før Mulig du kunne komponert litt annerledes, da horisonten blir litt vel midtstilt, men dette er en tanke de mer drevne fotografene her heller for vurdere.... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Prøvde å endre på kontrastene, men det ble ganske tamt i forhold til din redigering Pusur Von-Schnellfahrer: Ja. Det ble litt midtstilt og kan si at jeg ikke tenkte på det. Når jeg tok bildet, tok jeg det tilsammen med 30 andre, så det blir litt sånn *knips knips knips* på en måte. Ikke sånn veldig nøye på en måte. Akkurat som at jeg haster! Det må jeg skjerpe meg med... Endret 23. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Estetisk lett blir det langt bedre med litt enkel redigering, men det er som tittelen sier tamt. Det gir meg ikke så veldig mye. Det er dog bedre enn mange andre solnedgangsbilder, med disse kranene perfekt plassert etter tredelingsregelen og speilbildet av dem i vannet. Her er et forslag til redigering, håper det er greit. Nettopp sånn som det der jeg tenkte kunne gjøre bildet hakket bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå